Great minds think in parallel gutters.
Verwijderd
Heb je de Parallel Port Accellerator al gedraaid? Dit is één van de Zip Tools die geïnstalleerd wordt als je alle software erop zet (dus niet alleen de driver).
Verwijderd
Probeer dit maar eens:
apparaatbeheer -> SCSI -> eigenschappen zip -> instellingen.
En voer daar de volgende regel in :
/mode:eppecr /port:378 /speed:12
apparaatbeheer -> SCSI -> eigenschappen zip -> instellingen.
En voer daar de volgende regel in :
/mode:eppecr /port:378 /speed:12
Hee CowaBunga, bedankt! 
Hij gaat nu zelfs nog harder als op het BX moederbord
Hij gaat nu zelfs nog harder als op het BX moederbord
Great minds think in parallel gutters.
CowaBanga, ik heb een soortgelijke trage Zip(250 IDE), jouw settings verhielpen iig het vastlopend bij schrijven van grote (20+MB) bestanden, ik dus blij 
Maar wat doen die settings nou eigenlijk?
Maar wat doen die settings nou eigenlijk?
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
hmz,
wanneer ik met me printer iets ga printen...en beweeg me muis...gaat deze ook heel langzaam....op me kt7...iemand een oplossing hiervoor dan ?
wanneer ik met me printer iets ga printen...en beweeg me muis...gaat deze ook heel langzaam....op me kt7...iemand een oplossing hiervoor dan ?
Verwijderd
ehm botoo, een IDE drive??
Wow, daar zouden deze settings eigenlijk niet voor moeten werken. Maar och ja..
Je stelt er namelijk in in wat voor een modus (eppecr) je LPT1 (378) poort moet werken en op wat voor een snelheid (12).
Dus op zich raar dat het werkt.
Wow, daar zouden deze settings eigenlijk niet voor moeten werken. Maar och ja..
Je stelt er namelijk in in wat voor een modus (eppecr) je LPT1 (378) poort moet werken en op wat voor een snelheid (12).
Dus op zich raar dat het werkt.
hmm. da's kras nietwaar?
ik vermoed dat ik dan al eerder iets gewijzigd heb (bios update, chipset drivers?) dat die makke opgelost heeft, maar omdat de update's nooit voor de zip bedoeld waren heb ik, tijdens het gebruik van de zip, steeds kleine bestandjes (<15MB) weggeschreven en ben er dus niet eerder achtergekomen.
ennieweej, als het maar werkt (ben nu wel weer op mijn hoede voor vastlopers, de toekomst zal het leren)
ik vermoed dat ik dan al eerder iets gewijzigd heb (bios update, chipset drivers?) dat die makke opgelost heeft, maar omdat de update's nooit voor de zip bedoeld waren heb ik, tijdens het gebruik van de zip, steeds kleine bestandjes (<15MB) weggeschreven en ben er dus niet eerder achtergekomen.
ennieweej, als het maar werkt (ben nu wel weer op mijn hoede voor vastlopers, de toekomst zal het leren)
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 22:53 schreef funksngrooves het volgende:
En pacmania vertel mij eens wat je dan in et .ini file moet toevoegen (welke regels)?[/quote]uhhhh.. Dat is al 4 jaar geleden. Sorry...
En pacmania vertel mij eens wat je dan in et .ini file moet toevoegen (welke regels)?[/quote]uhhhh.. Dat is al 4 jaar geleden. Sorry...
Pagina: 1