Ik wil 3 verschillende fullcolor leds maken die het volgende doen:
led 1 staat op Rood
led 2 op groen
led 3 op blauw
nu moetten de ledjes op deze manier in iets* komen
zoiets dus.
nu is het de bedoeling dat hij langzaam gaat draaien, dus dat het 1e ledje van rood naar blauw gaat, de 2e van groen naar rood en de 3e van blauw naar groen
en door en door en door, dus een draai effect.
ik wil de snelhijd dat het veranderd kunnen instellen(alla potmeter ofzo)
en ik wil nog een paar effecten maken, maar deze is het belangrijkste.
wie kan mij aan een goed schema helpen? ik weet dat er schema's zijn voor het verdraaien van kleur, maar hoe laten lopen? en geheel goed gestuurd?
mischien is dit een ideetje:

dus je zet stroom op de rood, dan gaan rood groen en blauw aan, zet je hem op rood gaan ze op een andere manier aan.
dat zou moetten werken.
ik weet niet of er weerstanden tussen moetten, omdat het 3 verschillende leds zijn, dat is aan jou/jullie
dus nu alleen nog een schema dat zorgt voor het wisselen tussen rood+groen+blauw met instelbare snelheid(dus mooi faden he).
*kan een window zijn, maar ook een fan, zelfs een opengesloopte hd.
ik zeg niets want het is een verassing
als dit idee is uitgewerkt, dan gaan jullie allemaal op kwijlmodus
led 1 staat op Rood
led 2 op groen
led 3 op blauw
nu moetten de ledjes op deze manier in iets* komen
code:
1
2
3
4
5
6
| 1
\/
^ ^
2// 3\\ |
zoiets dus.
nu is het de bedoeling dat hij langzaam gaat draaien, dus dat het 1e ledje van rood naar blauw gaat, de 2e van groen naar rood en de 3e van blauw naar groen
en door en door en door, dus een draai effect.
ik wil de snelhijd dat het veranderd kunnen instellen(alla potmeter ofzo)
en ik wil nog een paar effecten maken, maar deze is het belangrijkste.
wie kan mij aan een goed schema helpen? ik weet dat er schema's zijn voor het verdraaien van kleur, maar hoe laten lopen? en geheel goed gestuurd?
mischien is dit een ideetje:

dus je zet stroom op de rood, dan gaan rood groen en blauw aan, zet je hem op rood gaan ze op een andere manier aan.
dat zou moetten werken.
ik weet niet of er weerstanden tussen moetten, omdat het 3 verschillende leds zijn, dat is aan jou/jullie
dus nu alleen nog een schema dat zorgt voor het wisselen tussen rood+groen+blauw met instelbare snelheid(dus mooi faden he).
*kan een window zijn, maar ook een fan, zelfs een opengesloopte hd.
ik zeg niets want het is een verassing
als dit idee is uitgewerkt, dan gaan jullie allemaal op kwijlmodus
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 02:20 . Reden: weerstanden? ]

gebruiken