Muziek-Over de Voice in CS

Pagina: 1
Acties:

• Kortfragje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10 20:19
Ik heb tfs ge u't maar kon niets vinden ( cs word to short en counterstrike leverde niet veel op)

Maar mijn vraag is , hoe maak ik n muziekscriptje waarmee ik over voice n overwinningsmuziekje kan laten horen (wil Le Piaf doen :P (zie HK ) )

http://www.gjpvanwesten.nl

Verwijderd

..en oa daarom heb ik bijna iedereen in CS op de mute.. :)

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
le piaf? (is dat die blije viool achtige troep van 1:50 lang? die roelt :P) *kijkt in hk*

het is toch echt al een hoop keer gevraagd. zoek eens op op "voice_input.wav"

ben ik ff blij dat mijn voice comm het niet meer doet met me a3d :P

Verwijderd

Er was een scriptje ervoor. Moest je een wav file maken. In een cs map douwen. Een .cfg maken met een scriptje (dunno hoe die ging) en dan gewoon die cfg binden aan een toets.
Je hoort jezelf dan ook (komt door voice_loopback 1 oid). Alleen die script wordt gezien door de meeste anti-cheat software als een cheat. Werdt tijdje terug van een server gebanned omdat ik die script had :P

Dus je kan het gerust op zoeken, Maar bedenk wel dat je op sommige servers gebanned kan worden :)

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
ik heb hem zien staan op www.csscript.be.tf

• Kortfragje
CU2morO schreef op 24 augustus 2002 @ 02:14:
le piaf? (is dat die blije viool achtige troep van 1:50 lang? die roelt :P) *kijkt in hk*

het is toch echt al een hoop keer gevraagd. zoek eens op op "voice_input.wav"

ben ik ff blij dat mijn voice comm het niet meer doet met me a3d :P
Bijn mn eax werkt ie nog wel :?

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik niet. :? Kan hem althans niet vinden.
Maar ik zal eens een search doen, ik vind dit toch wel grappig (voor een keertje dan :)).

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Captain Pervert
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 02:19:
Er was een scriptje ervoor. Moest je een wav file maken. In een cs map douwen. Een .cfg maken met een scriptje (dunno hoe die ging) en dan gewoon die cfg binden aan een toets.
Je hoort jezelf dan ook (komt door voice_loopback 1 oid). Alleen die script wordt gezien door de meeste anti-cheat software als een cheat. Werdt tijdje terug van een server gebanned omdat ik die script had :P

Dus je kan het gerust op zoeken, Maar bedenk wel dat je op sommige servers gebanned kan worden :)
Hahahaha

Een Google op voice_input.wav leverde deze site op:

http://www.counter-strike.de/mapreviews/server2/cheaterlog/
Leute, die CS-Guard auffielen und deshalb gebannt sind
Een kwart van die mensen heeft een ban te danken aan dit scriptje :D

Hier staan er ook een paar

http://www.godfathersclan.com/shame.htm
en hier :D
http://www.csmatrix.de/hp/server/csguard.php
http://home.tampabay.rr.com/coroner/CheaterList.html
en het gaat maar door :)

Duuuhs. :Y) No script for me kids.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-11 16:36

ThaHandy

Discovery Channel

idd

ik heb em toen ook gebruikt (wel fun btw ;) )

maar de meest anti OCG progjes zien dat al een onderdeel van OCG = ban :{
voice_input.wav from OGC 6.13 Rage, commandmenu.tmp from An OGC Variation
ZELF WETEN WAT JE ER MEE DOET!!!!
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Create a file called autoexec.cfg in /cstrike and put this text in it. 

alias vtoggle von 
alias von "voice_inputfromfile 1; voice_loopback 1; +voicerecord; alias vtoggle voff" 
alias voff "-voicerecord; voice_inputfromfile 0; voice_loopback 0; alias vtoggle von" 

Bind a key in your config.cfg. 
bind "p" "vtoggle" 

Make a WAV file called voice_input.wav and put it in /counter-strike/ if you have the
retail CS or /half-life if you have the CS mod version. The WAV file needs to be 
16-bit, 8 khz, mono. Hit your "vtoggle" key to start playing and hit it again to stop.
It won't stop itself so you need to hit the key to stop transmitting. It seems to only
work with vocal WAV files. Instruments or anything non-vocal just won't be
audible.

vaag is eigenlijk van ik die script eerder kreeg voordat i in OCG zat
tis gewoon belachelijk dat de kans dat daardoor gebanned word :{

• Captain Pervert
Aan de andere kant is het natuurlijk wel mega-irritant als iemand de hele tijd herrie zit te schoppen. Je kan hem dan wel muten, maar daarvoor moet je weer moeite doen enzo... het is en blijft een kwestie van fatsoen

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

Verander dat script gewoon, rename de wav naar anderenaam.wav en doe hetzelfde in het scriptje, daarna verander je de alias namen en de bijbehorende aanroepen en voila, het word niet meer gezien :)

MechWarrior || Monsters Game

• Captain Pervert
GambitRS schreef op 26 augustus 2002 @ 01:45:
Verander dat script gewoon, rename de wav naar anderenaam.wav en doe hetzelfde in het scriptje, daarna verander je de alias namen en de bijbehorende aanroepen en voila, het word niet meer gezien :)
Jaaaaaaaaaa

Slimpie.
Zie jij ergens voice_record.wav in het script? Ik ook niet. Niet te renamen dus. Anders deden al die honderen mensen die al gebanned zijn dat ook wel.

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11 16:22
argh dat lijkt me dus irritant als iedereen een eige taunt hebt...

geef mij maar AOT })

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 14:53
Oef, ik gebruik dat vaak >:) en mensen worden er gek van en van die n00bs B) weten niet hoe ze je moeten muten.

Ik heb wel een leuk muziekje, official Mario Brothers 1 muziekje, tha real stuff! En de HK-ers vonden hem ook leuk tijdens de CSNight :)

Als je interesse in mijn muziekje hebt kan je me wel ff mailen, tis .wav en 8kbps, 22khz, echt belabert maar anders werkt ie niet :P

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Novah schreef op 26 augustus 2002 @ 05:34:
Ik heb wel een leuk muziekje, official Mario Brothers 1 muziekje, tha real stuff! En de HK-ers vonden hem ook leuk tijdens de CSNight :)
Als je nog een keer een csnight houdt ga dan A niet lopen tk'en als je weg gaat en B niet spelen onder de GoT-tag als je daar geen lid van bent.

Dank voor uw aandacht (owja, banned @ zvdk dh7 vanavond).

Verwijderd

da's fokking irri man!

ik heb m oook nog ergens maar gebruik m alleen nog maar als ik echt geen zin meer heb om serieus te spelen...

• Kortfragje
Jah , das cnut dat je gebanned wordt , want ik vind t wel ;euk , zon taunt is net als UT , dat mis ik wel in cs ....

Verwijderd

Kortfragje schreef op 26 augustus 2002 @ 11:57:
Jah , das cnut dat je gebanned wordt , want ik vind t wel ;euk , zon taunt is net als UT , dat mis ik wel in cs ....
ik weet niet preccies wat je met TAUNT bedoeld maar als dat die geluiden zijn zoals

killing-spree! ultra-kill enz. dan heb je daarvoor geen script nodig (er zijn een hoop servers met deze soundpacks)

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:23
Ìk haat die muziek wat is er leuk aan andere irriteren alleen toen ik het de eerste ker hoorde was het een betje grappig maar nadat ie overnieuw begon had ik er al genoeg van.

Last.fm
Films!

• XoiN
  • Laatst online: 02-10-2024
Captain Pervert schreef op 26 augustus 2002 @ 01:05:
[...]

Ik niet. :? Kan hem althans niet vinden.
Maar ik zal eens een search doen, ik vind dit toch wel grappig (voor een keertje dan :)).
Hij staat er toch echt :)

hij staat namelijk hier
Heeft iemand trouwens nog andere .wav bestanden die het doen in halflife(CS)?
Pagina: 1