hij doet et geweldig goed
gelijk alweer wat nuttige topics gevonden die (nog?) niet in de normale search staan
gelijk alweer wat nuttige topics gevonden die (nog?) niet in de normale search staan
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Vroeg het me net al af<Durden> Hey, waarom is er nog geen ACM hulde topic voor zijn 1337 search?!?!?
<RobinVreuls> is er toch al
<RobinVreuls> die in MF
<Durden> Daar kan niemand op replyen
<Durden> Hey, waarom is er nog geen ACM hulde topic voor zijn 1337 search?!?!?
<RobinVreuls> is er toch al
<RobinVreuls> die in MF
<Durden> Daar kan niemand op replyen
[ Voor 0% gewijzigd door Robin op 24-08-2002 02:17 . Reden: ik wil geen ban :+ :D ]
haha, en niet eens gezienVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 02:12:
[...]
Vroeg het me net al afWerkt idd erg fijn.
Hulde
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ja.
[ Voor 0% gewijzigd door Onno op 24-08-2002 12:26 . Reden: typofix ]
maar hoe komt het dan dat deze tijdelijke search zo goed werkt?Onno schreef op 24 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Ja.
Zoeken zonder indices komt neer op *alle* posts vergelijken met hetgeen waarnaar je zoekt, en je kunt je misschien voorstellen dat dat op een gigabyte of wat aan posts nogal lang duurt.
Natuurlijk wel. Anders zou je niet zonder minuten te moeten wachten kunnen zoeken. De indexer/searchengine die ACM gebruikt is gewoon alleen beter dan die van React kennelijk.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:46:
[...]
maar hoe komt het dan dat deze tijdelijke search zo goed werkt?
zal wel niet geindexeerd zijn neem ik aan...
Some people manage by the book, even though they don't know who wrote the book or even what book.
ja ok, zoiets vermoedde ik al, maar ik dacht dat daar misschien wel een slim truukje voor was ofzo (iets anders dan indexeren).. maar zoeken in topictitels kan toch wel 'realtime' ? Of is dat ook te zwaar? Want zoeken in topictitels gebruik ik verreweg het meest.Onno schreef op 24 augustus 2002 @ 12:26:
[...]
Ja.
Zoeken zonder indices komt neer op *alle* posts vergelijken met hetgeen waarnaar je zoekt, en je kunt je misschien voorstellen dat dat op een gigabyte of wat aan posts nogal lang duurt.
Sorry, kijk daar niet zovaak.. toch maar eens doen.
Copyright Auteur heeft Tweakers.net BV geen exclusieve licentie op bovenstaande post verleend. Voorafgaande en uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van Tweakers.net BV is dus niet noodzakelijk voor het vermenigvuldigen van bovenstaande post
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq