Mad dog mcrea , wie kent het nog?

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-12-2025
(weet niet of ik het goed gespeld heb in topic maarja...)

Ik ben op zoek naar dit spel , wat ik toen ik een jaar of 11 a 12 (gokje) weleens speelde. Ik kan het niet vinden met kazaa...(waarchijnlijk te oud) Weet iemand waar ik dit spel nog kan vinden :) ?

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
Jaaa, ik heb bijna alle titels van American Laser Games :) Ownage.. maarre dat je vraagt waar je hem kan downloaden is dan weer minder 8)7

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-01 15:07

Garrett

Watercooler

amdrulezzz schreef op 24 augustus 2002 @ 00:52:
Weet iemand waar ik dit spel nog kan downloaden?
Niet slim, dat hier vragen.... lees de FAQ :(

I love watercooling

• Maxow
  • Laatst online: 11:30

Maxow

Hidden Sound System

WAZAAA, mad dog mccrea/mccree :? dat spel heb ik zooooo vaak uitgespeelt, zowel 1 als 2, allebij ownen ze zoo hard. moet is een nieuwe van komen!!!

• Cougar
edit:

Dat mag toch wel?

hoezo? neem aan dat je het spel nu gewoon legaal kan downloaden. Niet via een iligale site of iets dergelijks...

• kNarf_
MaxOW schreef op 24 augustus 2002 @ 00:57:
WAZAAA, mad dog mccrea/mccree :? dat spel heb ik zooooo vaak uitgespeelt, zowel 1 als 2, allebij ownen ze zoo hard. moet is een nieuwe van komen!!!
Misschien moet je dan eens wat andere titels van ALG proberen.. Who Shot Johnny Rock, Drug Wars, Crime Patrol etc.. zijn allemaal dezelfde soort games, maar in een andere setting

Verwijderd

Nee, je mag geen enkel spel legaal downen, tenzij het door de makers vrij wordt gegeven... leeftijd heeft er niets mee te maken (Copyright geldt iets van 50 jaar ozfo?)

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-10-2025
Een maat van me had deel 1, heb ik vele malen uitgespeeld. Jammer alleen dat 't wat kort is, in een kwartiertje is 't over. Nah ja, was wel leuk. Alleen waren PC's toen nog niet zo snel, dus had je filmpjes van 320x200, terwijl de arcade versies in superhoge resolutie draaiden. Dat was ook wel minder. Maar desondanks waren die spellen wel 0wn4g3! :D

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Kan me et spel idd nog wel herinneren, kostte toen 10 gulden, 7 jaar terug ofzo :)
Had em alleen wel snel uitgespeeld. Maar was zeker leuk.

Downloaden zalwel nietkunnen, leg je er maar bij neer dat je em hoogstwaarschijnlijk niet meer zult vinden..

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hel44s 4 you, ik heb ze allebei op cd :D

• kNarf_
Gehaktbal schreef op 24 augustus 2002 @ 01:02:
Downloaden zalwel nietkunnen, leg je er maar bij neer dat je em hoogstwaarschijnlijk niet meer zult vinden..
Om eerlijk te zijn ben ik Mad Dog McCree wel eens tegengekomen op een abandonwarez site,, maar ik weet het adres van die site niet meer dus mij mailen heeft geen zin :o
Zelf heb ik die spellen overigens allemaal eerlijk in de winkel gekocht :)

• Cougar
Het spel is inmiddels al wel 8 a 9 jaar oud (als ik me niet vergis). Het spel RULEZZ gewoon en zou het graag weer een keer willen spelen... Vandaar. Dus als iemand me verder kan helpen , graag. :)

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:21

ddZ

Na 295 posts zou je toch beter moeten weten dat warez-requests enz. niet zijn toegestaan :{

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:14
Ergens in de winkel ofzow:S :/ Online winkel op internet :)

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

• Cougar
Het is 8 a 9 jaar oud , lijkt me errug onwaarschijnlijk dat ik niet mag vragen of iemand weet waar ik hem vandaan kan halen. En ja weet dat ik bij 'normale' games geen links of sites mag vragen. maar dit spel is al zooóó oud dat het wel moet kunne (mijn mening O-) )

296 posts ;)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

kNarf schreef op 24 augustus 2002 @ 00:58:
[...]

Misschien moet je dan eens wat andere titels van ALG proberen.. Who Shot Johnny Rock, Drug Wars, Crime Patrol etc.. zijn allemaal dezelfde soort games, maar in een andere setting
wat iz de site van alg dan ? enig id? :?

• Cougar
ik heb al wel reviews gezien + plaatjes van het spel maar ben nog steeds op zoek. Maar ik moet het gewoon vinden... , via Google btw :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hmm, ik ook net pics gezien, ziet er wel lol uit, moet ik ook ff hebben, al die spellen mag ik wel :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Het spel was pas echt leuk op groot scherm in spelenhal :)

• Maxow

Maxow

Hidden Sound System

hehe, nooit op groot scherm gedaan, maar lijkt me wel zwaar kewl, oja, ziet dat crime patrol er beter uit dan maddog?

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
MaxOW schreef op 24 augustus 2002 @ 01:57:
hehe, nooit op groot scherm gedaan, maar lijkt me wel zwaar kewl, oja, ziet dat crime patrol er beter uit dan maddog?
Dat was dus met zo een laserpistool, was errug cool, maar ook best lastig.

Verwijderd

dicht
abbondonware :)
ie. niet via got.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.