Toon posts:

Informatie over beeldscherm

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een monitor die op 17inch (niet meer ruimte) de volgende resolutie 1600*1200 kan weergeven op een hoge refresh rate.

Bij de search kan ik er niet over vinden..... verschillende optie's gedaan. Iedereen is al onder de indruk als ie 1280*1024 kan.

Bij pricewatch geven alleen de types weer en geen specificatie's. Dus zoeken is bijna onmogelijk omdat op de meeste pagina's van makers zelf geen specificatie staan.

Ook in winkels kan ik niet aankloppen omdat die f**kheads meestal net snappen hoe ze een computer aanzetten.

Dus als je een type monitor kent die op 17inch 1600*1200 kan draaien op een 80 tot 100 refresh rate dan ben ik je zeer dankbaar.

Als je een probleem met dit bericht heb mail me dan evantrigt@zonnet.nl dan kan ik me tenmiste een keer verdedigen

Verwijderd

Heb geen problemen met dit bericht hoor :)
Er wordt hier veel te vaak te 'scherp' gereageerd.
Als 'newbie' laat je het hier bijna :) wel uit je hoofd om een vraag te stellen.
Mensen snappen het schijnbaar niet dat we niet allemaal 'tweakers zonen' zijn :)

Verwijderd

oei...

dat zijn een eisen zeg :eek:

Heeft Eizo niet wat?

PS: Een iets minder aggressieve opening mag ook wel hoor...

Verwijderd

Topicstarter
Kijk maar naar mijn afgelopen berichten en je snapt dat ik een beetje minder prettig ben in verband met flames die ik en vooral mijn vriendin kreeg

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Als je op deze aggresieve manier een vraag stelt zouden we je eigenlijk niet moeten helpen. En dat doen we dus ook maar niet. Is trouwens gewoon een google vraag. Elke review of vergelijkingstest geeft een overzicht van de ondersteunde frequenties.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• The_MAN
  • Laatst online: 18-08 15:22
Dat zijn nogal hoge eisen, google vind wel wat, maar max. frequentie van 76 Hz. Link: http://www.bzboyz.com/store/monitors_princeton.html Heb zelf nog nooit van het merk gehoord, maar je weet maar nooit!

Verwijderd

Topicstarter
Zou jij mij dan uit kunnen leggen welk search string ik zou moeten invullen om op dat soort dingen te kunnen zoeken. Ik zou echt geen string kunnen verzinnen

Verwijderd

Kom,... laten we aardig zijn voorelkaar...

>:) O-) :+ :P

Verwijderd

Topicstarter
kijk dat is de gedachte

O-) O-) O-) O-) O-) O-) O-)

• The_MAN
  • Laatst online: 18-08 15:22
String: '17 inch 1600 x 1200' en je vind er wel wat, Eizo heeft ook een 17 inch die 1600 x 1200 doet en een frequentie van 76 Hz, model: Flexscan T566 ( www.eizo.com )

• blackd
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:02:
Kijk maar naar mijn afgelopen berichten en je snapt dat ik een beetje minder prettig ben in verband met flames die ik en vooral mijn vriendin kreeg
Mja, maar in onze FAQ staat toch heel duidelijk wat er van je verwacht wordt op GoT voor je een topic opent:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-got
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #pre-topic
Als we je daarop aanspreken, vind je dat raar? We verwachten van je dat je deze FAQ's even doorleest alvorens je topic te starten.

En mocht je het niet eens zijn met een slotje, dan kan je mailen naar de moderator om je te verdedigen.

Als jij op deze manier een topic opent, kan je er op rekenen dat je reacties krijgt zoals die van mij. Hier heb jij geen fluit aan :)

Om toch nog even ontopic te gaan: Zoek eens op de frontpage naar reviews van 17" monitoren, daar staan meestal ook refreshrates bij. Ook kan je op zoek gaan naar de bekende fabrikanten van monitoren en daar de specs opvragen. Hebben ze die niet? Stuur ze een mail of bel ze. Mochten ze je dan toch niet kunnen helpen, dan lijkt het me wat die fabrikant betreft wel duidelijk: je gaat naar de volgende ;)

Wat betreft pakkende keywords:
[google=17" monitor review]
[google=17" monitor buyers guide]

Nog wat op de frontpage:
Shoot-out van 17" TFT-monitoren bij Hardware.Info
17 en 19 inch monitoren roundup
en er staan nog wel meer results, maar die zijn dermate achterhaald.

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het nooit erg om een discussie te starten....misschien ook mijn bedoelen. Mijn vrienden vonden ook Tweakers een goed forum. Maar ook het overdadig flamen en het toe-eigenen van rooms worden toch wel als de meest mindere eigenschappen gezien. Reviews gaan meestal tot bepaalde gangbare of wat meer algemenere monitoren. Omdat met gewoon een prijs kwaliteit verhouding wil zien. 17 inch met 1200*1600 resolutie zijn heel erg schaars.... Daarom vraag ik ernaar

Bij the way....TFT monitoren op 1200*1600 met een 70+ refr rate.

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Kijk eens op de site van iiyama, genoeg 17" monitoren te vinden, elk met specs erbij.
Mijn HF703UT doet 1024x768@85hz en 1600x1200@75, vind ik genoeg...

🖥️ | 🏎️ | 🚙

Verwijderd

Topicstarter
Kijk dit zijn reacties waar ik wat mee kan.... tnx allen
Pagina: 1