Toon posts:

HP Laserjet4000N netwerk probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb ier een printerke op mijn hub gestoken dat 2 computers met elkaar verbindt en dan heb ik op de menu van de printer zelf zo'n testpage afgedrukt waar alle informatie opstaat van de printer (ook onderandere het IP van de priner). Maar het probleem is dan dat wanneer ik die printer probeer te installeren op mijn pc dat hij mn printer niet kan vinden ook met JetAdmin vindt hij niets, ik heb nu al vanalles geprobeerd en alles gelezen op de site van HP maar niets werkt. Is er iemand die weet aan wat dit probleem zou kunnen liggen en hoe ik het kan oplossen alvast bedankt .

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:04
Printer op DHCP zetten, krijgt dan automatisch een IP adres, dan moet het met JetAdmin lukken

"If it ain't broke, don't fix it!"

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-08 16:43

Arjan A

Cenosillicafoob

Gerritjuh schreef op 24 augustus 2002 @ 00:51:
Printer op DHCP zetten, krijgt dan automatisch een IP adres, dan moet het met JetAdmin lukken
Om ff aan te vullen:
Als je één machine als printserver laat fungeren, kunnen de anderen gewoon die ene machine benaderen voor de printer.
JetDirect of JetAdmin werkt ook (als-ie maar een IP heeft, desnoods handmatig in te stellen toch?)

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• alm
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-08 23:55

alm

Gerritjuh schreef op 24 augustus 2002 @ 00:51:
Moet je wel een DHCP server hebben... Je kan als je dat niet hebt beter een vast IP-adres instellen (in dezelfde range als je andere computers).

Verwijderd

Topicstarter
alm schreef op 24 augustus 2002 @ 20:13:
[...]

Moet je wel een DHCP server hebben... Je kan als je dat niet hebt beter een vast IP-adres instellen (in dezelfde range als je andere computers).
ja ik heb t zo nu kunnen doen werken

bedankt allemaal