Ik heb een televisie afstandsbediening van philips met flesopener omgebouwd naar een winamp afstandsbediening (met kabel, infrarood zou helemaal mooi geweest zijn maar helaas)
*klik*

*klik*

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Ah, i see. Ze zullen bij bravepages wel geen direct-linking ondersteunen. Kreeg trouwens ook een bonzibuddy popupArjan A schreef op 24 augustus 2002 @ 00:17:
[...]
Zelfde plaatjes staan ook onder klik zag ik (en ik moeite doen met properties en nieuwe browser openen)
[ Voor 0% gewijzigd door Arjan Scholl op 24-08-2002 00:21 . Reden: toevoeging ]
Zelfde plaatjes staan ook onder klik zag ik (en ik moeite doen met properties en nieuwe browser openen
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Mess with the best, Die like the rest
There is no such thing as Society
There are 2 kinds of people: Snipers and their targets
Never run for a sniper ... you only die tired :)
Verwijderd
Idd, dan had het nog mooier geweest want de opener was nog goed te gebruiken (geen irri cord eraan) en je kan alle knopjes zonder moeite instellen.M14 schreef op 24 augustus 2002 @ 01:06:
Ik heb ook zoiets gemaakt (intussen al weer gesloopt, omdat er een alternatief voor komt). Met het programma wat jij hebt gebruikt kun je max 8 drukknoppen per compoort (dan moet je wel diodes gebruiken).
Er zijn ook andere programma's waarmee je max 15 drukschakelaars kunt gebruiken. Je moet hiervoor wel 28 diodes gebruiken.
Wat ik eigelijk niet snap is dat je de afsandsbediening niet gewoon afstandsbediening hebt gelaten, en een IR-receiver gebouwd hebt (die ook op de COM-poort kan).
Verwijderd
Waar kan ik dat programmatje halen? want nou heb ik 2 compoorten in gebruik, maar als ik dat kan beperken tot 1 zou dat wel fijn zijnM14 schreef op 24 augustus 2002 @ 01:06:
Ik heb ook zoiets gemaakt (intussen al weer gesloopt, omdat er een alternatief voor komt). Met het programma wat jij hebt gebruikt kun je max 8 drukknoppen per compoort (dan moet je wel diodes gebruiken).
Er zijn ook andere programma's waarmee je max 15 drukschakelaars kunt gebruiken. Je moet hiervoor wel 28 diodes gebruiken.
Wat ik eigelijk niet snap is dat je de afsandsbediening niet gewoon afstandsbediening hebt gelaten, en een IR-receiver gebouwd hebt (die ook op de COM-poort kan).
Naah dat valt nogal meeShadowrunR schreef op 25 augustus 2002 @ 13:08:
Hehe, best wel tof eigelijk. Maar is het niet onhandig dat wanneer je een flesje opendoet dat je winamp skipt?
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2002 19:40 . Reden: nog een quote :-) ]
Specs van mijn bak Hier!
ik heb nu zelfs maar 4 knoppen per com poort! Waar kan ik een schematje+programmatje halen zodat ik 8 knoppies kan gebruiken en me dus kan beperken tot 1 compoort?M14 schreef op 24 augustus 2002 @ 01:06: