Toon posts:

Vcore veranderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb een jetway 694as moederbord. Nu wil ik mijn Vcore verhogen maar ik kan dit nergens in de bios wijzigen. het vreemde is dat dit wel in de handleiding staat maar daar zijn blanco stickertjes overheen geplakt!!

Iemand bekend met dit probleem?

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Arjan A

Cenosillicafoob

Is er een online manual beschikbaar? Die zijn meestal recenter dan dat papieren ding.
Kun je niet door dat plastic heenkijken (of eraf trekken)?

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:07

Mentalist

[avdD]

Mobo heb ik ook, gewoon ff naar "Miscellaneous Control" in je bios.

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Verwijderd

Topicstarter
staat toch echt bij ik kan alleen de fsb veranderen. ik heb bios 11-12-01 welke versie heb jij dan??
trouwens wat voor processor heb je en hoever de snelheid opgeschroefd? Vcore ook aangepast? mijn 566 mhz wil namelijk niet verder dan 680 mhz zonder instabiel te worden dus vcore zal wel een beetje omhoog moeten. mobo geeft 1.54 V aan is dit niet een beetje weinig

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:31:
staat toch echt bij ik kan alleen de fsb veranderen. ik heb bios 11-12-01 welke versie heb jij dan??
trouwens wat voor processor heb je en hoever de snelheid opgeschroefd? Vcore ook aangepast? mijn 566 mhz wil namelijk niet verder dan 680 mhz zonder instabiel te worden dus vcore zal wel een beetje omhoog moeten. mobo geeft 1.54 V aan is dit niet een beetje weinig
Ik heb een bios van 9-5-2001. Ik heb een P3 733@733, vcore niet aangepast (doh! ;)).

1,54... Als je even op http://processorfinder.in...sBusSpd=5098&PkgType=4539 kijkt zie je dat ie op 1,7 V of 1,5 V moet lopen. Mobo detecteert dit automatisch, dus jouw cpu zal wel voor 1,5 zijn (een 1.7 trekt nooit zo'n overclock@1,54 V).

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info, ik had dezelfde bios ook voor dat ik die flashde. En jij kunt je Vcore wel aanpassen??? very strange motherfucker! 8)7

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 00:45:
ok bedankt voor de info, ik had dezelfde bios ook voor dat ik die flashde. En jij kunt je Vcore wel aanpassen??? very strange motherfucker! 8)7
Ik neuk m'n moeder niet :( :(
Praat dan voor jezelf..

Enne, terugflashen dan maar zou ik zeggen. Let op je temp, die gaat lekker omhoog met je vcore.

Verwijderd

Topicstarter
ook voordat ik mijn bios flashde kon ik de Vcore niet veranderen. Maar ik begrijp dat jij dat wel kan. komt dat misschien omdat jij een P3 processor hebt of heb je misschien toch een net iets ander moederbord ik heb 694AS R01 met VIA 694x chipset, dat staat op de doos. Of zou het kunnen dat je eerst iets in je Bios aan moet zetten of een jumpertje misschien. Is er iemand die hier iets vanaf weet??? want ik kan wel een P3 processor gaan kopen maar die moet ook weer overgeklokt worden natuurlijk :)

• Mentalist

Mentalist

[avdD]

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:44:
ook voordat ik mijn bios flashde kon ik de Vcore niet veranderen. Maar ik begrijp dat jij dat wel kan. komt dat misschien omdat jij een P3 processor hebt of heb je misschien toch een net iets ander moederbord ik heb 694AS R01 met VIA 694x chipset, dat staat op de doos. Of zou het kunnen dat je eerst iets in je Bios aan moet zetten of een jumpertje misschien. Is er iemand die hier iets vanaf weet??? want ik kan wel een P3 processor gaan kopen maar die moet ook weer overgeklokt worden natuurlijk :)
Denk niet dat het daar aan ligt, P3/Celly...

Ik heb trouwens een 694AS Rev. 1.1.

Of ik m'n Vcore kan veranderen weet ik trouwens niet omdat ik het nooit geprobeerd heb, maar de optie staat in m'n bios, dus ik denk dat ik het wel zou kunnen ;)

Pagina: 1