Sinds de forumsoftware van GoT is geüpgrade naar React krijg ik regelmatig 404 fouten als ik op links binnen het forum klik. Dit gebeurt op willekeurige momenten.
Zojuist wilde ik bijvoorbeeld een reactie posten, en toen ik na het schrijven van het bericht op de "verstuur bericht" knop drukte kreeg ik weer een 404. Erg frustrerend, want als ik op "vorige" druk ben ik het bericht kwijt.
Wat mij opvalt is dat IE direct met de foutmelding komt, het is dus niet zo dat hij eerst nog een tijdje aan het 'zoeken' is voordat de fout verschijnt.
Is dit een bug en zo ja kan deze a.u.b. geplet worden?
Ik beschik hier over een stabiele xs4all adsl verbinding dus daar ligt het volgens mij niet aan.
Preferences:

IE: Microsoft Internet Explorer 6.0 NL 6.0.2600.0000 NL
Zojuist wilde ik bijvoorbeeld een reactie posten, en toen ik na het schrijven van het bericht op de "verstuur bericht" knop drukte kreeg ik weer een 404. Erg frustrerend, want als ik op "vorige" druk ben ik het bericht kwijt.
Wat mij opvalt is dat IE direct met de foutmelding komt, het is dus niet zo dat hij eerst nog een tijdje aan het 'zoeken' is voordat de fout verschijnt.
Is dit een bug en zo ja kan deze a.u.b. geplet worden?
Ik beschik hier over een stabiele xs4all adsl verbinding dus daar ligt het volgens mij niet aan.
Preferences:

IE: Microsoft Internet Explorer 6.0 NL 6.0.2600.0000 NL
http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page
Specs