THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
deze doet het altijd goed: www.iwantoneofthose.com
[offtopic tip]
ik weet uit ervaring dat de MP5 miniguns wel in NL geleverd worden, ookal staat erbij dat ze alleen voor de UK zijn
[/tip]
[offtopic tip]
ik weet uit ervaring dat de MP5 miniguns wel in NL geleverd worden, ookal staat erbij dat ze alleen voor de UK zijn
[/tip]
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
mooi, nog meer?
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
ThinkGeek levert niet buiten US, zoals 90% can alle USA-based webwinkels en ALS ze dan sturen, kost het 75 dollar+ verzend kosten
Beste is een gadget winkel in/dichtbij nederland.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
-=!ME!=- schreef op 24 augustus 2002 @ 21:58:
[...]
ThinkGeek levert niet buiten US, zoals 90% can alle USA-based webwinkels en ALS ze dan sturen, kost het 75 dollar+ verzend kosten
Beste is een gadget winkel in/dichtbij nederland.
Een collega van mij heeft 3 weken geleden anders wat t-shirtjes besteld en geleverd gekregen (www.thinkgeek.com). Verzendkosten vielen erg mee.
Heb zelf laatst wat spullen besteld bij http://store.yahoo.com/glowingstuff.
na 8 dagen in huis en verzendkosten $15
-- Liever 1 keer met sneeuwwitje dan zeven keer met de dwergen --
Ik wilde laatsts via yahoo store een mp3 jukebox bestellen [350 gram ofzow] en dat kost dus gewoon eventjes $75 [150 PIEK!] verzendkosten.crashtestdummy schreef op 25 augustus 2002 @ 01:37:
[...]
![]()
Een collega van mij heeft 3 weken geleden anders wat t-shirtjes besteld en geleverd gekregen (www.thinkgeek.com). Verzendkosten vielen erg mee.
Heb zelf laatst wat spullen besteld bij http://store.yahoo.com/glowingstuff.
na 8 dagen in huis en verzendkosten $15
In NL komt daar nog eens heel fijn 19% BTW overheen [is NOG eens 60 piek]
Het verzenden is vaak duurder dan het produkt zelf [zeker met goedkope, zware gadgets] als je in de USA besteld
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Pagina: 1