deze Vcore waarde normaal?

Pagina: 1
Acties:
  • 44 views sinds 30-01-2008

• Gompy58
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-04-2025

Gompy58

het valt wel, maar niet mee...

Topicstarter
Uhm, ik doe weinig tot niets aan overclocking vandaar deze vraag. Heb hier een Asus P2B-S met een "Dell" P3-500 slot 1 erin. Dat ding draait netjes zijn rondjes op 100FSB.

Nu lees ik echter in Asus Probe dat de Vcore op 2.0 staat. In de search een beetje gekeken en daar is een vcore van 1.85 al aan de hoge kant.

Dit Mobo is niet jumperloos dus... moet ik nu eea aanpassen? De temp die Asus Probe voor m'n mobo aangeeft is naar mijn mening namelijk met 35" ook een tikje hoog...

ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime....

Verwijderd

Voor een XP is 2,0 veel ja. Niet alle procs lopen op 1,75. Voor jou proc is het normaal.

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
2v is toch normaal voor een P3 katmai?

Verwijderd

Ook al zou het niet normaal zijn, Asus probe kan zich vergissen, maar als je PC lekker draait, waarom dan zeuren? If it ain't broke, don't fix it.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 23:23:
Ook al zou het niet normaal zijn, Asus probe kan zich vergissen, maar als je PC lekker draait, waarom dan zeuren? If it ain't broke, don't fix it.
If it aint broke, tweak it :P

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
www.intel.com

Daar staan de specs van alle intel processoren, en als je gaat kijken, zul je zien dat jouw processor op 2V hoort te lopen.. (standaard voltage voor alle PII, PIII-katmai en alle celeron-I processoren :))
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.