tv kaart goed geinstalled maar geen beeld

Pagina: 1
Acties:

• Sebje
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:02

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
ik heb deze tv kaart. En toen ik windows 98 en me gebruikte had ik nooit problemen.
Als ik nu de kaart onder xp installeer dan gaat alles goed maar als paaltje bij puntje komt dan heb ik alleen maar blauw beeld. De coax kabel zit goed en werkt ook (getest).
Wanneer ik de composiet ingang gebruik en de videocamera er op aansluit dan krijg ik wel gewoon beeld
hieruit constateer ik dat er niets mis is met de drivers.

Weten jullie een oplossing?

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
gewoon ff andere input kiezen bij je software zal wel onder optie/instellingen staan

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
tja, als het dat was stelde ik de vraag natuurlijk niet. Ik heb drie instel mogelijkheden: coax, svhs en composite en de coax instelling geeft dus prachtig, maar op den duur toch saai, blauw beeld. Anyway toch thanx voor de input :D

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09-2025
Afbeeldingslocatie: http://www.klingon.nl/images/instellingen.jpg

zoiets dus :)

Blauw beeld dat zou natuurlijk ook van de ruisonder drukker kunnen zijn, heb je ook al geprobeerd om de tuner te gebruiken (andere kanalen zoeken)

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
Da's helaas het probleem niet. Bij de tv tuner instelling geeft ie gewoon blauw beeld. De andere daar zal ik helemaal nooit tv zenders op kunnen ontvangen want da's voor externe apparaten zoals een camera ofzow..
De handmatige tuner vindt trouwens geen enkele zender en da's juist het probleem :?

• Sebje

Sebje

Makelaartje

Topicstarter
probleem opgelost: was dus gewoon een K*t tuner progje want Dscaler werkt gewoon wel...

:P
Pagina: 1