Toon posts:

Action-Man Destruction X CD Error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik het net ut spel gekocht installeer hem start hem op een geef bij de 1e(mijn pc)
een error aan please insert the cd(cd zit erin)en bij de 2e pc(pc van mijn vader)
zegt ie dat het spel niet in de register staat.kan iemand mijn helpen??

Verwijderd

als je nou eens begint met specs geven van beide pc's en uitlegt waarom je in GoTsnaam action man koopt

Verwijderd

Op www.scholieren.com hebben ze ook een game forum, speciaal voor dit soort games, ik denk dat je het daar beter kunt proberen want ik ken geen tweaker die Action Man speelt :)

Verwijderd

dan heb je een probleem

heb je zowieso al als je Action-Man koopt

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 23:42 . Reden: Action Man is Koel! ]

Verwijderd

*kijkt in profiel*

Ik wist niet dat mensen van 45 ook nog van Action Man hielden :)

Verwijderd

Tja.. Dit is misschien een beetje een oud topic, maar ik heb hetzelfde probleem denk ik! Mijn buurjongen speelt ook graag Destruction X, maar sinds er Windows XP op staat (eerst Win98SE) werkt ie dus niet meer.. Ik kom er zelf niet uit in ieder geval, want de website van actionman werkt niet meer.. En op google kom ik niet verder dan duitse sites (waar ik niet echt dol op ben). De foutmelding die ik krijg ziet er zo uit: Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/i.ruiter2/naamloos2.JPG

Weet iemand of er misschien een update voor Windows XP is, en zo ja, waar ik hem kan vinden.. Hoop dat ik hier serieuze berichtjes over ontvang.

Verwijderd

*kijkt naar oude reactie van mezelf* *fluit* :P

Dit topic mag de rest van de vragen topics in Spielerij - Problemen & Vragen vergezellen :)
Pagina: 1