Toon posts:

Kast kopen?? welke

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello heb een vraag

ik wil een nieuwe kast kopen ATX Aluminium of Silver
maximaal 150 euro met 350psu

Had zelf de Chieftec DA-01SLD gezien
heeft iemand nog andere kasten die goed zijn???

ik vind die Xoxide kast ook ok maar die kan ik nergens in NL vinden
http://www.xoxide.com/noname5.html

of weet iemand nog een site met Pre-Modded kasten

oke thx..

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-07 13:13
www.xxlcases.nl maar ik zou voor de chieftec gaan, die kasten zijn geil, vooral met window en blauwe ccfl :9~ :9~ :9~

Thermaltake case groot, mooi met window enzo... 159 euro net iets boven je budget. Is een mooie maar nogmaals zou ik voor de chieftec gaan :)

[ Voor 0% gewijzigd door Novah op 23-08-2002 22:08 . Reden: edit-knop is l33t ]

Verwijderd

Je kan ook voor 52 euro de Rainbow MG 350 Wat Midi Tower kopen bij www.exile.nl dan heb je nog 100 euro over om te modden, dan moet je wel wat vets er van kunnen maken of nie?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 22:37:
Je kan ook voor 52 euro de Rainbow MG 350 Wat Midi Tower kopen bij www.exile.nl dan heb je nog 100 euro over om te modden, dan moet je wel wat vets er van kunnen maken of nie?
ik zou voor de Rainbow MH 350 Wat Maxi Tower of de Rainbow BT6-8 350 Wat Big Tower daar zit mee ruimte in dan die midi... me broertje heeft die midi... klein ding is dat... heb zelf de maxi. nadeel van de maxi ten opzichte van de big tower is dat j geen plaats achter boven hebt voor 1 of 2 casefans... dus als je casefans wilt plaatsen... lijkt me de Rainbow BT6-8 350 Wat Big Tower wel een leuk dingetje :) en dan er nog ff hard op los modderen :P

• ShockRaver
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:12
http://www.thermaltake.com/products/caseMenu.htm check da...

een chieftec ;) deze vind ik zelf wel zeer vetjes... hoef je btw ook weinig aan te modde ( voor de wat luie tweakerts :))

maar deze zijn wel wa prijziger dan in jou "budget" en pas oktober in NL leverbaar d8t ik...
correct me if im wrong :)

AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11

Verwijderd

Chieftec nogal duur dus.

En wat willen allemaal wel niet in die kasten stoppen? Ik heb zelf een mini-atx kast en ik heb echt nog meer als genoeg ruimte over, dat ding is bijna alleen maar lucht. En mijn mini-atx kast is dus nog een hele maat kleiner als dat midi-atx ding van Exile. Vertel me wat er allemaal in moet? Ik heb alleen maar lucht...

Mijn kast is 37x18x45 (HxBxD) en er zitten op het moment 2 hdd'en in, 2 floppies, 1 writer en 1 DVD speler. Ik heb geen casefans want die kunnen er ook niet in (jah ik kan er wel een in modden maar zie ik geen reden voor. Ik heb de kast zelf wel mooi gemaakt met een kleurtje)

Ik heb mijn moederbord met daar tegenover de voeding (zoals het hoort bij ATX) en daaronder de kaarten. Ik heb echt nog extreem veel ruimte in me kast over. Wat willen jullie allemaal erin stoppen wat zoveel ruimte nodig heeft?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 01:27:
[...]

ik zou voor de Rainbow MH 350 Wat Maxi Tower of de Rainbow BT6-8 350 Wat Big Tower daar zit mee ruimte in dan die midi... me broertje heeft die midi... klein ding is dat... heb zelf de maxi. nadeel van de maxi ten opzichte van de big tower is dat j geen plaats achter boven hebt voor 1 of 2 casefans... dus als je casefans wilt plaatsen... lijkt me de Rainbow BT6-8 350 Wat Big Tower wel een leuk dingetje :) en dan er nog ff hard op los modderen :P
rainbow zijn budget kasten en nog vrij slechte ook nog , niet doen

chieftech antec (chenning) zijn zeer goeie kasten met zeker niet onbelangrijk goeie voedingen ook nog

bij stb computers hebben ze een leuke aan bieding met de antec kasten en zijn ze niet duur er mee
www.s.t.b.computers.nl

• ND863
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

IK ben nu helemaal in de stemming om ZELF een case te maken

1)Goedkoper
2)Waardoor je een iets duurdere en betere en vooral stillere voeding kan nemen (Zalman)

Dus misschien is dit iets voor jouw? :7 :)

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

ND schreef op 24 augustus 2002 @ 09:36:
IK ben nu helemaal in de stemming om ZELF een case te maken

1)Goedkoper
2)Waardoor je een iets duurdere en betere en vooral stillere voeding kan nemen (Zalman)

Dus misschien is dit iets voor jouw? :7 :)
een zalman voeding kost ook zo 80 euro goedkope kast 50 = 130 dan nog geld spenderen om te modden airflow , goedkoper ??

daarbij heb ik nou met meerdere antec kasten gewerkt en ik vond die voeding anders ook erg stil en sterk en stabiel

Verwijderd

Thermaletake kasten :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 09:40:
[...]

een zalman voeding kost ook zo 80 euro goedkope kast 50 = 130 dan nog geld spenderen om te modden airflow , goedkoper ??

daarbij heb ik nou met meerdere antec kasten gewerkt en ik vond die voeding anders ook erg stil en sterk en stabiel
zelfbouw kom je echt _NIET_ onder de 130 euro, kijk eens wat die case van RessTimm en Oeloe heeft gekost ruime 450 euro

• E-Mile
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07-02 00:57

E-Mile

Danteezy!

Een kast van hout moet toch onder de 130 euro realiseerbaar zijn :? ;) :+

AxidanT<<Check't voor fijne muziek! (Als je van house houdt dan)

Verwijderd

Wordt wel erg warm lijkt me een kast van hout.... ;)

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik heb de Chieftec Dragon DA-01 WD Bigtower, zwart. Mooie en grote kasten! Er zit een 340Watt PSU in en kost normaal 140 euro ongeveer.

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:34
Of je stuurt een liev meeltje naar de Flexpro of je de JNC B4-5 bigtower zonder voeding mag hebben, want dan is'ie maar 32 euro :D

Oke, beetje uitleg: kreeg mn waterkoeling niet ingebouwd in mn miditower, en wou dus zo goedkoop mogelijk een mooie bigtower hebben. Deze was volgens de pricewatch al zeer goedkoop (50 euro), en aangezien ik genoeg voedingen heb liggen hier...

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.exile.nl/media/black.jpg

Euro 80,00 dan mag je hem hebben van mij.

06-24676386
Pagina: 1