-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
bedoel je nou, dat je nog moet zien of je van desktop computers de cpu kunt vervangen...????Gehaktbal schreef op 24 augustus 2002 @ 00:56:
ik zou het niet weten, met de mobile CPU's kan et iig niet geloof ik. Maar van de desktop CPU's moet ik het nog zien. Hoop van wel, zou leuke bijkomstigheid zijn
lijkt me nogal wiedes, àls je dat bedoelt
Verwijderd
Nee, dat bedoelt hij niet. Er zijn ook el-cheapo laptops zonder Mobile CPU maar met een gewone Desktop CPU erin.djazete schreef op 24 augustus 2002 @ 01:03:
[...]
bedoel je nou, dat je nog moet zien of je van desktop computers de cpu kunt vervangen...????
lijkt me nogal wiedes, àls je dat bedoelt
Die moderne P4-notebooks van de Aldi zul je ook wel de CPU van kunnen uitbreiden...
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Verwijderd
Verwijderd
Laatst zag ik er nog een staan bij vraag en aanbod.
Voor nieuwe zou ik even naar de fabrikant van de laptop gaan.
ja, die heb ik ook zien staan, maar ze zijn niet echt makkelijk aan te komen, niet te vinden op pricewatch, en heb al het een en ander rondgekeken. Je zal wel op beurzen moeten kijken, of een normale cpu erop, en hem downclocken, dat hij niet zo heet word.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 19:34:
Pentium3 mobiles kun je dacht ik wel gewoon upgraden.
Laatst zag ik er nog een staan bij vraag en aanbod.
Voor nieuwe zou ik even naar de fabrikant van de laptop gaan.
-=[Een wijs man zei eens: als een tweaker heb ik zo mijn TCP-IP connecties. Deze uitspraak staat tot op de dag van vandaag © mr._Anderson]=-=[ AMD64 overclock en registratie site: AMDGeeks.net
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Verwijderd
dat laatste werkt niet, ze zitten bijna altijd vastgesoldeerd.mr._Anderson schreef op 24 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
ja, die heb ik ook zien staan, maar ze zijn niet echt makkelijk aan te komen, niet te vinden op pricewatch, en heb al het een en ander rondgekeken. Je zal wel op beurzen moeten kijken, of een normale cpu erop, en hem downclocken, dat hij niet zo heet word.
celeron en PIIIs stonden wel in de pricewatch (de mobiles ja)mr._Anderson schreef op 24 augustus 2002 @ 19:45:
[...]
ja, die heb ik ook zien staan, maar ze zijn niet echt makkelijk aan te komen, niet te vinden op pricewatch, en heb al het een en ander rondgekeken. Je zal wel op beurzen moeten kijken, of een normale cpu erop, en hem downclocken, dat hij niet zo heet word.
[edit]
zou dit niet beter in PMG tot z'n recht komen?
[ Voor 0% gewijzigd door botoo op 24-08-2002 21:45 . Reden: PMG? ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
pricewatch: Intel Mobile Pentium-III 700MHz
en hier
pricewatch: Intel Mobile Celeron 650MHz
Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024
Volgens mij kun je ze vaak gewoon upgraden hoor
Of je bios het dan nog herkent en of je settings als mutiplier/fsb kunt veranderen is wat anders. Ik heb namelijk gewoon 2 laptop cpu's hier liggen en die zijn echt niet los gesoldeerd van het mobo
Idd.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 11:25:
[...]
Nee, dat bedoelt hij niet. Er zijn ook el-cheapo laptops zonder Mobile CPU maar met een gewone Desktop CPU erin.
Zo te horen lukt het bij sommige laptops wel.
Ik zou dan es een mailtje sturen naar jouw laptop fabrikant, die kan vast wel vertellen of hij vast gesoldeerd is, tot hoever je mobo gaat etc. (hoef je em niet open te schroeven ivm met garantie (?)
* Gehaktbal stuurt mailtje naar Asus