Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Verwijderd
Gaat je harde schijf wel eens stilstaan en niets doen, dus dat hij even vast staat en later weer verder gaat?
Nee dat tikken doet ie eigenlijk vaak als ie bijv. Win2k aan het opstarten is. Maar ook weer niet altijd.. da's 't rare..
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad ongeveer een jaar geleden met een Seagate harddisk.
Dat was een 8,4 gb UDMA33 harddiskje. Ik heb de tech support toen gemailed maar die wisten het ook niet. Nog een keer gemailed....toen wel een zinnig antwoord, ik moest het seagate drive diagnostic programma downloaden en de full diagnostict uitvoeren.
Die kwam er achter dat mijn harde schijf ernstige technische mankementen vertoonde.
Ik had vaak last van een klik...dan deed mijn comp 10 secs nix...weer een klik en ik kon weer verder werken.
Diskie teruggebracht naar de winkel en een 13,0 gb disk als vervanging gekregen =)
Dat was een 8,4 gb UDMA33 harddiskje. Ik heb de tech support toen gemailed maar die wisten het ook niet. Nog een keer gemailed....toen wel een zinnig antwoord, ik moest het seagate drive diagnostic programma downloaden en de full diagnostict uitvoeren.
Die kwam er achter dat mijn harde schijf ernstige technische mankementen vertoonde.
Ik had vaak last van een klik...dan deed mijn comp 10 secs nix...weer een klik en ik kon weer verder werken.
Diskie teruggebracht naar de winkel en een 13,0 gb disk als vervanging gekregen =)
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.