die had ik dinsdag binnen kunnen hebben alleen toen wou me pa hem niet ophalen
BB die camera van jou, die kaartuitlezer doet maar vreemd ik kan niet booten met dan ding er in
Verwijderd
die had ik dinsdag binnen kunnen hebben alleen toen wou me pa hem niet ophalen
Verwijderd
Verwijderd
jupz en ik had hem 1.5 maand geleden al besteldVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:48:
Weet je wat het probleem van deze kast is, iedereen wil/koopt deze kast. Dus dan is er dadelijk niets meer aan als je deze kast hebt
stoer hoorDa Monkey schreef op 25 augustus 2002 @ 13:04:
ik vind hem persoonlijk zwaar lelijk. En vraagje. die fans die erin zittn maakt dat niet een teringherrie? ik heb hier (h600a) nu 3 fans bijgezet en dat ding stijgt werkelijk op. (als ik ze op 7 volt zet dan koelt het niet meer lekker)
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
ik koop 'm omdat ik a. 'm een goede layout vind hebben b. hij veelbelovend is c. er aardig uitziet...Verwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:48:
Weet je wat het probleem van deze kast is, iedereen wil/koopt deze kast. Dus dan is er dadelijk niets meer aan als je deze kast hebt
Cogito Ergo Credo
wat bedoel je hiermee??Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:42:
[...]
in het hoekje van de voeding -> goed goed magie-en![]()
Verwijderd
Verwijderd
jupz kloptVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 21:26:
volgens mij, als je naar die pic kijkt, lijkt het alsof daar maggie potjes staan ?? of zoiets
Ja maar daarom zijn we ook tweakers en modden we deze kast dan ookVerwijderd schreef op 25 augustus 2002 @ 12:48:
Om fans in vast te klikken !Fraggler schreef op 26 augustus 2002 @ 13:07:
Weet iemand trouwens waar dat paarse plastic beugelachtig ding aan de binnenkant van de voorkant van de kast voor dient?![]()
Verwijderd
Don't dream your life, live your dreams!
Ahaa nu snap ik het! Wel handing maar heb ik niet nodig. Ik had er echt 10min over na zitten denkenVerwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 16:07:
Dat paarse ding is voor insteek kaarten de de hele breedte (lengte?) van de kast gebruiken, de sleufjes zorgen er dan voor dat ze niet tegen elkaar of de bodem aan komen. Maar je kunt je kabeltjes er ook in proppen
Verwijderd
blauwe led heb ik niet sstandaardSilencer_NL schreef op 26 augustus 2002 @ 16:36:
Ik heb de xaser II 5000 net binnen gekregen! Hij's echt!
Die rode X aan de voorkant is ook mooier dan ik dacht. Hij is niet fel rood, maar meer wat donkerder rood. En de zijkant met die bliksem straal is ook erg gaaf! vooral omdat hij er een beetje uitsteekt, dan heb je mooie schaduw effecten...
Er zit standaard een blauwe led voor de power in, alleen de HD led is oranje
![]()
Ik heb alleen ook al een paar minpuntjes gevonden.
De hardcano kan ik (behalve de temp meter) niet gebruiken. De kabels van USB zijn tekort en de firewire wil ik eigenlijk direct op mijn moederbord aansluiten. De fan control kan ik niet gebruiken omdat ik geen 4 pins molex meer over hebt. (ffies een splitter halen dan maar)
Ik gebruikte tijdelijk de stroomtoevoer van mijn cd-rom. Toen gebeurde er een paar rare dingen. windows XP gaf BSOD's en mijn pctje ging soms spontaan uit! Na wat onderzoek bleek dat het vrouwtje molex van de fan control de null pool los te zitten. Na deze vast gezet te hebben werkte alles weer![]()
Eigenlijk alleen maar probleempjes van de hardcano... Met de kast is niks mis!!! Superkast!!!
nu maar es even kijken of ik die USB kabel kan verlengen
Wat voor een kleur zijn de ledjes bij jouw dan???Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 18:37:
[...]
blauwe led heb ik niet sstandaard![]()
maar hij is mooio dat is zo!
/me was toch echt de eerste tweakers met de xaser 5000!
Wanneer had jij jouw Xaser dan?Verwijderd schreef op 26 augustus 2002 @ 18:37:
[...]
blauwe led heb ik niet sstandaard![]()
maar hij is mooio dat is zo!
/me was toch echt de eerste tweakers met de xaser 5000!
Verwijderd
ik 21Fraggler schreef op 27 augustus 2002 @ 01:09:
[...]
Wanneer had jij jouw Xaser dan?Ik op 23 augustus
Mijn powerled is trouwens ook blauw en mijn hd led is oranje.
Verwijderd
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Op de site van thermaltake bij de xasers kun je een pdf downen, daar staat alles precies in. Maar ik kan het je ook wel ef uitleggenBeaM-R schreef op 27 augustus 2002 @ 17:34:
Ik heb gister ook een 5000 plus gehaald bij cdromland in Breda. Daar hadden ze hem gewoon op voorraad.
maar heb even een probleempje met aansluiten van de fan controller. Kan iemand mij misschien even uitleggen hoe ik dat moet doen?
Als ik het goed begrijp is die voedingsstekker met 2 pinnetjes erin daarvan, maar er hangt ook nog zo'n klein stekkertje bij (lijkt op voedingskabeltje van een diskettestation alleen met 3 pinnetjes ipv 4). Maar snap niet echt hoe ik dat nu aan moet sluiten. Ben nogal een n00b qua electronica
Heb al gezocht maar kon er niet iets over vinden.
okee, laten we gaan tellen.Boeie schreef op 25 augustus 2002 @ 22:26:
hmm, ik ga ook voor een 6000. gewoon omdat ik alu mooier vind dan staal (zilver ook mooier dan zwart) dus daar best wel wat voor wil uitgeven.
hoe zat het ook alweer, als je nou zegmaar 5 fans van 21 db erin hebt hangen + een voedingsfan en een CPU fan (van 25 db). Zal dat veel herrie maken? (ik isoleer em wel met paxmates)
Ff vraagje, ik snap niet echt hoe je aan die uitkomst komt, zou ik graag willen weten.baquelappe schreef op 28 augustus 2002 @ 01:52:
[...]
okee, laten we gaan tellen.
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db +
-------------
21+2+2+2+2= totaal 29db van de oranje Thermaltake coolers
Tel daarbij de andere cooler van 25db bij op, kom je in totaal rond de 32db. Dat is minder dan de gemiddelde CPU cooler produceert!!
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Verwijderd
Chieftec Kast alleen voorgemodVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:31:
Leuk om te horen
Ik heb namelijk de 6000 plus besteld ...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die koolers zitten er toch bij?
en maak jij eens wat pics![]()
(waar heb jij die kast gekocht en voor hoeveel) ?
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Verwijderd
het binnen werk is van een chieftec maar de rest echt NIET! hier zit een voledig aluminium deurtje in... en nog vele andere dingen!Tidus schreef op 29 augustus 2002 @ 16:22:
[...]
Chieftec Kast alleen voorgemodSorry niet mooi imho, ook niet leuk...
Ik sluit me hier helemaal bij aan.
Verwijderd
Verwijderd
Zeker salland ?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
idd ,ik word ook een beetje lomp van die lui.Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 17:17:
[...]
Zeker salland ?
Ze zeiden: als je hem vandaag besteld dan heb je hem woensdag of donderdag
(not... ze hebben hem nog niet eens opgestuurd)![]()
Thx doed! ik wist dat er een rekensommetje voor was, maar niet welke...baquelappe schreef op 28 augustus 2002 @ 01:52:
[...]
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db +
-------------
Tel daarbij de andere cooler van 25db bij op, kom je in totaal rond de 32db. Dat is minder dan de gemiddelde CPU cooler produceert!!
Verwijderd
Hoe ken je dat zien?Bartjuh schreef op 30 augustus 2002 @ 18:12:
[...]
idd ,ik word ook een beetje lomp van die lui.
Heb er afgelopen woensdag iets besteld ,heb het nu nog niet binnen
Op de site staat het zo:
Bestelproces Betalingsproces Verzendproces
voltooid , niet gestart , niet gestart
Bestelde dingen:
Dragon bigtower zilver
Ecs k7s6a
Duron 1200mhz
En een coolermaster koelertje.
Eerst bij "registreren" inloggen met je username en password.Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:22:
[...]
Hoe ken je dat zien?
-------------------------
Waarschijnlijk vandaag versturen.
Excuses voor lange levertijd.
Het is hier drukker dan normaal, en we hebben beurs in Raalte.
Met vriendelijke groet,
B. Oosterveen
Salland Automatisering
0572-370219
---------------------------
Ze hebben vandaag weer niet verstuurd![]()
Ik hoop dat ze hem morgen versturen... anders bestel ik hem wel ergens anders
(moeten ze het maar niet beloven)
Verwijderd
koop een VEEEL goedkopere Qtec -> heel stil ookBoeie schreef op 30 augustus 2002 @ 18:13:
[...]
Thx doed! ik wist dat er een rekensommetje voor was, maar niet welke...
nogff mn geluidsisolerende matten erin en ik heb een lekker stille pc![]()
welff een stille voeding kopen... (enermax silent?)
Verwijderd
Mja, heb de 6000A al een tijdje en heb zelf ook 10 fans op dezelfde plekken (Q-Tec 550w Dual Fan PSU).Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:17:
Mijn ervaring:
Prima kast. Ziet er heel strak uit, heb hem nu hier, 10 fans in totaal. Alleen jammer dat je die regelaar niet voor de 5 casefans kunt gebruiken die je er bij kreeg. (of ik doe iets fout)
[afbeelding]
Temps?
AMD TB 1400 @ 1.75V : 37C idle![]()
AMD TB 1400 @ 1.75V na anderhalf uur BF1942 :41C
Ik zal hem vandaag nog ff stressen met BurnK7.
Kenners weten waarom
Verwijderd
Verwijderd
Qtec even goed als enermax dual fan 550 watt -> 59 euro @ norrodBoeie schreef op 30 augustus 2002 @ 18:57:
Qtec? vertel? waar koop ik die?
dat vind ik toch wel een nadeel van zulk soort kasten, worden ze 'compleet' geleverd maar je hebt eigenlijk geen goeie keus voor een voeding.... die ze er zegmaar standaard bijleveren...
Xbox
Verwijderd
Verwijderd
beter is die misschien niet maar slechter ook echt _NIET_SpeedAddict schreef op 31 augustus 2002 @ 21:36:
is die Q-Tec voeding aan te raden boven een Enermax SilentPlus-ActivePFC 350 EG365AX-VE (wat een naam trouwens)?
Zo ja, probeer ik Enermax voeding te annuleren en die Q-Tec te bestellenScheelt me wat knaken, en als het beter is....
Verwijderd
HAHA...qtec = trust!!!Verwijderd schreef op 30 augustus 2002 @ 18:41:
[...]
koop een VEEEL goedkopere Qtec -> heel stil ook)
ok, ik koop nooit qtech..Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 22:48:
[...]
HAHA...qtec = trust!!!
koop jij maar een qtec hoor!
Hier klopt dus geen snars van.baquelappe schreef op 28 augustus 2002 @ 01:52:
[...]
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db
1x21db +
-------------
"One day I may find it quite amusing,
how touch and tongues make life so confusing."
Anne Clark
je hebt idd gelijk, ik had de vorige dagen geen zin om het uit te rekenenadana schreef op 01 september 2002 @ 00:08:
[...]
Hier klopt dus geen snars van.
Het gaat als volgt: bij een verdubbeling van het geluidsvermogen komt er 3 db bij, dus dan krijg je met 5 fans dit:
1 fan: 21 db
2 fans: 21+3=24 db
4 fans: 24+3=27 db
5 fans: Dan moet ik met logaritmes gaan lopen rekenen, en dat ga ik dus mooi niet doen, maar ik gok voorzichtig dat je dan in de buurt van 28 uitkomt.
Zoals ik op de vorige pagina al zei, het log(aantal fans) x 10 ofwel + 7dB voor 5 fans.adana schreef op 01 september 2002 @ 00:08:
[...]
Hier klopt dus geen snars van.
Het gaat als volgt: bij een verdubbeling van het geluidsvermogen komt er 3 db bij, dus dan krijg je met 5 fans dit:
1 fan: 21 db
2 fans: 21+3=24 db
4 fans: 24+3=27 db
5 fans: Dan moet ik met logaritmes gaan lopen rekenen, en dat ga ik dus mooi niet doen, maar ik gok voorzichtig dat je dan in de buurt van 28 uitkomt.
Oh en nog even on-topic: wat een lelijke kast zeg, dat deurtje kan écht niet.
Hmmz, dit klinkt goed....Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 22:40:
[...]
beter is die misschien niet maar slechter ook echt _NIET_
maar dit overtuigt me toch om maar voor de enermax te gaanmarteltor schreef op 31 augustus 2002 @ 23:58:
[...]
ok, ik koop nooit qtech..
overigens zag ik dus zo een mbm5 tabelletje met die volt waardes van die voeding, maar die lagen best wel boven en onder de voltages dat het moest zijn. Net wat meer dan m`n aopen voeding
Xbox
Ik weet niet wat die lui bezielen, ik heb hem bij www.startup-it-service.nl vandaan. Kreeg hem binnen enkele dagen binnen. Puik werk, kreeg er zelfs een prachtige CCFL bij, incl. alle electronica en toebehoren om dat ding netjes weg te werken.Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 19:17:
Eindelijk.... Salland zei eerst: "we versturen hem waarschijnlijk vandaag" (dat was dus vrijdag)
Maar nee hoor
Ze zeggen nu dat ze hem maandag versturen
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
Verwijderd
Mijne waarschijnlijk ook...Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 03:10:
Mijn case de 6000a plus komt woensdag pasmaar geduld is een schone zaak
Verwijderd
Dan doe je waarschijnlijk iets fout want dat kan wel. Heb hem hier ook aangesloten op de casefans. (ik had nog wel een splitter nodig voor de molex (Verwijderd schreef op 31 augustus 2002 @ 18:17:
Mijn ervaring:
Alleen jammer dat je die regelaar niet voor de 5 casefans kunt gebruiken die je er bij kreeg. (of ik doe iets fout)
Skoda Enyaq iV60 Sportline * Toyota Aygo X * Fendt 510TF Joker * Honwave 35AE met Honda BF20
Verwijderd
Ik heb em betseld met raampieVerwijderd schreef op 01 september 2002 @ 17:49:
kewl... dan sturen ze die van jou ook zeker maandag op? (en welke heb jij... met of zonder raampje?)
En hoe hoog is dat ding ? (in centimeters)
Verwijderd
Wanneer heb je precies besteld ? en heb je het al ?Verwijderd schreef op 01 september 2002 @ 13:02:
[...]
Mijne waarschijnlijk ook...
Salland zou ze maandag versturen .... (dan komen ze woensdag toch aan) ??
en bij welke winkel heb jij hem gekocht?
Verwijderd
Ik heb het ongeveer anderhalf week geleden besteldBartjuh schreef op 02 september 2002 @ 14:55:
[...]
Wanneer heb je precies besteld ? en heb je het al ?
Ik heb vorige week zondag spulletjes bij salland besteld en ze zijn er vandaag nog steeds niet![]()
edit: stuur nu ff een meeltje ...
Dit :Verwijderd schreef op 02 september 2002 @ 19:19:
[...]
Ik heb het ongeveer anderhalf week geleden besteld... en ze zouden het nu versturen
(laat wel ff weten wat ze op jou email zeggen)
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd

Dus je krijgt nou de 6000 ipv de 5000Verwijderd schreef op 03 september 2002 @ 16:36:
YES .. hij is nu binnengekomen![]()
Ze zeiden eerst een zwarte: (maar ik vond rood kewl)
ik maak de doos open, en zit deze erin:
[afbeelding]
een rooie
Verwijderd
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq