[Xbox]Project Gotham Racing: langste rechte stuk?

Pagina: 1
Acties:
  • 126 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik ben op zoek naar het langste rechte stuk in PGR om de topspeed van de F50 te testen. ik heb de Nosliw cheat gebruikt om alles te krijgen, maar ik bne nu al een uur ofzo gereden om het langste rechte stuk in PGR te vinden. het probleem is gewoon dat er geen stukken snelweg van 10 km in zitten :)

weet iemand nog een stukje lang recht? (eenevt. een klein niet vertragens knikje is ok) of weet iemand een cheat om een stukje recht in PGR te krijgen (misschien dat het bestaat, je weet maar nooit)

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Sorry, kan je er niet mee helpen, maar kan het niet laten om toch even te zeggen dat je het spel dan nu wel verkracht hebt :'(
Juist gaaf dat je er zo lang over moet doen voor je alles hebt, en het is zeker niet onmogelijk.
Tot nu toe zitten in Engeland de langste stukjes die ik tegen ben gekomen. Al denk ik dat die nog niet voor de helft lang genoeg zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Dat park in london zit een aardig lang recht stuk waar je makkelijk de topspeed haalt met de F50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Topicstarter
ik heb in new york central park in free roam een paar aardig lange rechte stukken gezien, maar zelfs daar komt de naald niet verder dan 265 km/h, terwijl de topspeed van de F50 zo 325 km/h is.

en neejoh, las ik elke race verlies of op zijn best brons haal, denk ik dat ik wel ben uitgespeeld.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem gewoon zonder cheats uitgespeeld. Grappig systeem met die kudos.

En probeer gewoon eens alle topspeed-challenges uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik kan dat slippen in de bochten niet zo goed, voor de rest wel een top spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet even slippen en dan zolang mogelijk "doorsturen" zeg maar, zolang je blijft sturen stromen de puntjes binnen. Als je dan heel weinig stuurt kun je dus lange rechte stukken afleggen zonder dat je die punten worden opgeteld en je voor een flinke combo kan gaan. Mijn combo-record is volgens 42x, maar het kan hoger zijn, ik let er niet zovaak op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 12:34:
Je moet even slippen en dan zolang mogelijk "doorsturen" zeg maar, zolang je blijft sturen stromen de puntjes binnen. Als je dan heel weinig stuurt kun je dus lange rechte stukken afleggen zonder dat je die punten worden opgeteld en je voor een flinke combo kan gaan. Mijn combo-record is volgens 42x, maar het kan hoger zijn, ik let er niet zovaak op.
Inderdaad, zo kun je hele stukken afleggen terwijl de kudos door blijven tellen. Erg handig >:) Denk niet dat ik een 42x heb gehaald, maar kreeg er door een combo 210kudos bij, had niet gekeken hoeveel x dat was :/ Maar was wel lekkah :+
Pagina: 1