Toon posts:

Ging wel erg snel dicht met verwijzing naar search.

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Waarom gaat dit topic zo snel dicht, als het het verkeerde forum is kan hij verplaatst worden zoals met meer topics gebeurd. Maar de verwijzing naar de search is volgens mij onzin want die had ik al gebruikt em zonder resultaat. Ik vind dat als men een verwijzing naar de search maakt men best even wat resultaten kan laten zien met de een relatie tot het topic. Er wordt tegenwoordig weer steeds vaker geroepen "gebruik de search" terwijl dat lang niet altijd een oplossing voor het probleem of de vraag is. Dus bij deze mijn vraag kan het topic weer open of kan iemand mijn vertellen hoe ik wel de gewenste reslutaten uit de search kan halen.

Compleet topic naar pc halen en off-line bekijken mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

je topic stond gewoon verkeerd.
En mods gaan niet de hele tijd lopen moven. ;)

mare topic openen.
File -> save as...
En dan heb je hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Vae Victis schreef op 23 augustus 2002 @ 21:08:
je topic stond gewoon verkeerd.
En mods gaan niet de hele tijd lopen moven. ;)

mare topic openen.
File -> save as...
En dan heb je hem.
na eerst ?limit=999 achter de url gepaste te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je topic stond niet alleen verkeerd, je antwoord is ook wel makkelijk met de search te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:11:
Je topic stond niet alleen verkeerd, je antwoord is ook wel makkelijk met de search te vinden.
Hoe dan? Het zal wel aan mij liggen maar deze keer lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

De search is kaas.. that's why :P

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ehm ja ik ben het bijna met je eens ware het niet dat je techtopics gewoon _niet_ in de HK moet plaatsen. veel mensen denken dat het handig is omdat je daar lekker snel antwoord krijgt, maar dat vind ik lame. Het is gewoon tech, met een beetje proberen, zoeken heb je zo je antwoord.

Techtopics in HK krijgen van mij altijd een slotje, nooit een move. Zodra je weet dat het tech is, mag je het overal zetten van mij (maar beetje logisch nadenken is misschien nog beter) behalve HK. daar is het gewoon _niet_ voor bedoeld.

in de search kun je vast wel iets vinden met 'websites opslaan' oid

verder heb je niet eens aangegeven of je _uberhaupt_ wel had gezocht en zoja met welke termen, of dat je al zelf iets had geprobeerd. Dus lijkt me wel een heel erg terecht slotje als ik het zo eens allemaal opsom

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het zoeken met de search levert alleen resultaten over het opslaan van een pagina. Maar wat ik dus zoek is een mogelijkheid om een compleet topic op te slaan. Dus niet alleen de pagina die je net hebt opgevraagd maar alle pagina's van dat topic. Misschien dat de boel een beetje verkeerd omschreven staat dus ik zal een nieuwe poging doen in een techforum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:46

JvS

Ik heb hem zelf ook

succes, maar het kan niet. Dan moet je je posts per pagina op 999 instellen.

Topics die langer zijn, kan je niet opslaan in een keer, of je moet *zelf* (hou je vast ;)) met een html proggie (word kan tegenwoordig ook :P) die dingen aan elkaar plakken... Maar dat van die meer posts per pagina had je natuurlijk ook even zelf moeten bedenken :o >:)

Succes (en een topic is nu niet meer nodig verder, en verder had je dit met de mail moeten afhandelen en zowiezo geen techtopic in HK moeten posten :o)

Mij is het iig gelukt

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.