[VIDEO] Onterecht dicht...

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Topicstarter
[rml][ TVOUT] Creative kaart[/rml]

waarom nou weer dicht? Mag ik nie teens mijn probleem verder uitleggen ofzo.. mijn probleem staat volgens mij niet in de faq :z

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nou zoals ik daar al zei...

je laat helemaal niks zien wat je zelf hebt geprobeerd, of je uberhaupt wel in de FAQ hebt gekeken etc...

hoe moeten wij in godsnaam jouw probleem oplossen als we a) je probleem niet eens weten (het enige wat je zegt is: hoe ga ik dit doen?, lekker veel info :? ), b) wat je zelf al geprobeerd hebt (dus info over welke kabels etc je gebruikt hebt, enz).

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Topicstarter
jah wat denk je dat ik aan et typen was... wil ik posten, staat er not allowed.. is hij closed.. beetje snel.. niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Nee, dat doe je dus in je beginpost...

lijkt me vrij logisch :)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

FLeSH schreef op 23 augustus 2002 @ 20:45:
jah wat denk je dat ik aan et typen was... wil ik posten, staat er not allowed.. is hij closed.. beetje snel.. niet ?
Daarom zet je zulke info in de beginpost.
Op die manier laat je zien dat je niet zomaar een vraag over de schutting gooit, ieder ander mens denkt dit namelijk bij het zien van een kaal topic.
Edit:
LuNaTiC, dit is al de tweede keer binnen de 5 minuten dat je mij te vlug af bent, kap daar nou eens mee. :( :*

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Topicstarter
ja ja, ik vergeet ff iets.. is dat niet menselijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Topicstarter
hoe lame echt... btw, is het niet zo dat je eerst altijd de faq moet lezen? Dus stomme vraag of ik die heb gelezen, want ja dat moet... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja jongens niet gelijk iemand de grond in trappen, iedereen is een noob in het begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:57:
ja jongens niet gelijk iemand de grond in trappen, iedereen is een noob in het begin
Als je al vanaf juni 2001 geregistreerd staat op GoT dan ben je geen n00b meer hoor. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Het is zeker niet lame, je had gewoon een beter openingspost moeten maken.
Want wat jij erin had staan, daar was geen brood van te bakken.
Je kon er dus niets mee.

Kijk in die faq of je daarmee geholpen bent, ben je dat niet. Maak dan een topic met beginpost die duidelijk is en ook alles bevat wat je hebt geprobeerd.
Dan ben je veel sneller te helpen dan op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bop

bop

VisualWeb

Topicstarter
bazs2000 schreef op 23 augustus 2002 @ 20:58:
[...]

Als je al vanaf juni 2001 geregistreerd staat op GoT dan ben je geen n00b meer hoor. :)
het gaat 29 van de 30 x goed, en dan doe ik het 1x fout, en ik wordt meteen gestraft zodat ik mijn probleem niet opgelost krijg ??

lekker vriendelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja man, die tweakers worden steeds brutaler, niet normaal meer en dat noemen ze een community

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jij 100% zeker weet dat het antwoord niet in De grote tv-out FAQ staat of met behulp van de search makkelijk te vinden is, open dan een nieuw topic. Zorg er wel voor dat deze duidelijker en vollediger is dan je vorige, anders gaat ie net zo hard dicht.
Lees Voor je een topic opent: lees dit eerst even voor tips :)

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 21:02:
ja man, die tweakers worden steeds brutaler, niet normaal meer en dat noemen ze een community

En als jij niet iets toe te voegen hebt aan deze discussie, probeer dat dan ook niet met gebrabbel als dit. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

FLeSH schreef op 23 augustus 2002 @ 20:55:
hoe lame echt... btw, is het niet zo dat je eerst altijd de faq moet lezen? Dus stomme vraag of ik die heb gelezen, want ja dat moet... :|

Jahoor, en als jij dat wel gedaan hebt is dat heel goed :)

Maar er zijn zat users die dat niet doen... (sterker nog, die zeggen het wel gedaan te hebben, maar het niet gedaan (lijken te) hebben).
Pagina: 1