Verwijderd

Topicstarter
Ik las op GOT dat je nokia telefoons, misschien ook andere maar dat weet ik niet, kunt updaten. Hier heb ik even een paar vraagjes over want ik had gehoord dat je dat kunt doen in het nokia service centrum in Amsterdam.

1. Kan het met de Nokia 3310?
2. Hoeveel kost het?
3. Hoe lang duurt het?
4. Wordt mijn telefoon er beter van?
5. Kan ik het ook zelf doen met een datakabel?
6. Word het dan een 3315 want dit heb ik ook gehoord?

(Excuses als ik het fout doe maar dit is het eerste topic dat ik open.)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:11:
2. Hoeveel kost het?
3. Hoe lang duurt het?
1. Ja, dat kan
2. Niks, zo lang het nog onder de garantie valt.
3. 10 minuten ongeveer, maar er zijn ook mensen die langer moesten wachten.
4. Als je nu geen problemen heb, Nee. Maar als je softwareproblemen heb (uitvallen, langzaam etc) dan zou het kunnen helpen.
5. Dit kan alleen met een flash kabel, maar ik zou dit niet proberen omdat de kans groot is dat je je telefoon kapot maakt.
6. Nee, dit is een aziatisch toestel met andere mogelijkheden en ook andere hardware. Je kan dus updaten wat je wil maar het zal nooit een 3315 worden :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn telefoon geunlockt en daarbij is ook de garantie komen te vervallen. Betekend dit dat het dus niet gaat lukken? En als ik het doe komen dan ook de nieuwe namen van aanbieders erin? Dus vodafone in plaats van libertel en 02 in plaats van Telfort?

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 23 augustus 2002 @ 20:18:
[...]
4. Als je nu geen problemen heb, Nee. Maar als je softwareproblemen heb (uitvallen, langzaam etc) dan zou het kunnen helpen.
5. Dit kan alleen met een flash kabel, maar ik zou dit niet proberen omdat de kans groot is dat je je telefoon kapot maakt.
6. Nee, dit is een aziatisch toestel met andere mogelijkheden en ook andere hardware. Je kan dus updaten wat je wil maar het zal nooit een 3315 worden
software update bevat ook de allernieuwste netwerknamen waardoor alle netwerken met de meest recente naam op je display worden weergegeven.

De kans is helemaal niet groot en ooit van een backup gehoord ?
Iedereen die wat van compu`s afweet kan dat opzich doen..

Ja klopt is een aziatisch toestel maar een 3310 kan je heel makkelijk omzetten naar een 3315 met precies dezelfde functies.. en andere hardware 8)7 wat lul je allemaal ?

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 21:22 . Reden: nog meer onzin van airwolf editten ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 20:11:
Yep.
2. Hoeveel kost het?
Niets als je lid bent van Club Nokia.
3. Hoe lang duurt het?
Dat verschilt, bij de één duurt het langer dan de ander.
Hoeft niet persé, als je problemen hebt met het toestel zoals uitvallen e.d., dan kan het beter zijn voor je telefoon als je hem flasht, anders maakt het geen donder uit. Wat wel handig is met een softwareupdate, is dat je meteen de nieuwste netwerknamen hebt en dat die dan ook op je display verschijnen (denk aan O2 ipv Telfort en Vodafone ipv Libertel)
Nee, heb je een flashkabel voor nodig.
Dacht het niet, maar weet het niet zeker.
(Excuses als ik het fout doe maar dit is het eerste topic dat ik open.)
Welkom op GoT dan maar :+