Ik weet niet precies wat je bedoelt, ben je bang dat ie kortsluiting maakt, of is ie ter vervanging van je processorkoeling? Meer info plz.Gerrit83 schreef op 23 augustus 2002 @ 20:07:
Ik heb hier n oud fannetje (uit n 386) en wil deze bij mn athlon xp erbij zetten ( 12 fan) ik wil em dus op mn voeding aansluiten en vroeg me af , wat is t ergste dat r kan gebeuren als ie niet meer helemaal flex is (om t zo maar es te zeggen)
Nederlander in België
hijs casefan (front) en als ie short (kortsluiting jah) wat kan r dan gebeuren , daarvoor zit toch n zekering in je psu ?
En ik kan t kroonsteentje ook op n oud mobo aansluitingsdraadje zetten , maar dat risico loop ik liever niet , anders is mn mobo gefrituurd ..
En ik kan t kroonsteentje ook op n oud mobo aansluitingsdraadje zetten , maar dat risico loop ik liever niet , anders is mn mobo gefrituurd ..
Heb je geen andere 12 volt voeding? Een adapter of zo? Sluit 'm daar dan op aan in plaats van in je pc.
Nederlander in België
jah heb wel adapter , maar daar heb ik geen goede aansluit mogelijkheid voor
een plakbandje is niet je van het.... (valt ook uit )
erm simpel als je kortsluiting maakt haal je de voeding van de spaning af en is het daar na weer goe
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
serieus? Hmmz oke , ff mn kroonsteentjes pakken
Verwijderd
nou, bij mijn voeding sprong meteen me zekeringetje endaarmee ging me hele voeding, dat werd duz een nieuwe krijg van me pa
al tig keer sluiting gehad met hardware verwijderen en aansluiten in pc's die aan staan, eventjes de voedings kabel eruit + een klein moment wachten en je kunt weer verder
meestal gaat het goed trouwens
meestal gaat het goed trouwens
Oude fans doen het minder goed dan nieuwe. Er zit stof enzo bij de bewegende delen, waardoor hij meer lawaai maakt en hij minder snel draait
Pagina: 1