Hij kan wel langzamere (=goedkopere) aan, maar dan moet je hem wel een tandje slomer zetten. Dus max 2x of 4x
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
waar heb je die sanyo vandaan?
en is hij goedkoper als een plextor??
en is hij goedkoper als een plextor??
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 13:36 schreef GarBaGe het volgende:
Hij kan wel langzamere (=goedkopere) aan, maar dan moet je hem wel een tandje slomer zetten. Dus max 2x of 4x[/quote]Dat heb ik uiteraard geprobeerd, maar het mocht niet baten.
Hij kan wel langzamere (=goedkopere) aan, maar dan moet je hem wel een tandje slomer zetten. Dus max 2x of 4x[/quote]Dat heb ik uiteraard geprobeerd, maar het mocht niet baten.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 20 oktober 2000 13:45 schreef Accident het volgende:
en is hij goedkoper als een plextor??[/quote]Gekocht in Duitsland (alternate.de), destijds voor DM649, nu DM639 ofzo. Is nog altijd fl.250 goedkoper dan de Plextor (SCSI).
en is hij goedkoper als een plextor??[/quote]Gekocht in Duitsland (alternate.de), destijds voor DM649, nu DM639 ofzo. Is nog altijd fl.250 goedkoper dan de Plextor (SCSI).
Ik heb er geen problemen mee (PX1210A), jammer genoeg heb ik nog een veels te grote stapel (slome) RW's aan mijn vorige brander (4416S) overgehouden. Dus ik heb Philips 2x, Philips 4x, That's Write 4x (veel) en Philips 10x RW's en die doe het allemaal prima, dus het kan zeker wel (bij mij).
Overigens geeft de drive de maximale brandsnelheid aan bij RW's (zoals aangegeven op de desbetreffende RW) en hoef je niks met de hand in te stellen zoals hier gesuggereerd word, in tegenstelling tot "gewone" recordables, waar dat soort info NIET op de CD staat. Als je NERO ofzo gebruikt zal die dat onmiddelijk aangeven of je de snelheid te hoog hebt ingesteld voor de desbetreffende RW (en het aanpassen).
Overigens geeft de drive de maximale brandsnelheid aan bij RW's (zoals aangegeven op de desbetreffende RW) en hoef je niks met de hand in te stellen zoals hier gesuggereerd word, in tegenstelling tot "gewone" recordables, waar dat soort info NIET op de CD staat. Als je NERO ofzo gebruikt zal die dat onmiddelijk aangeven of je de snelheid te hoog hebt ingesteld voor de desbetreffende RW (en het aanpassen).
Laat maar.. .
Waarschijnlijk is er een firmware update nodig, want ook packet-writing is geen succes. Het enige packet-writing programma dat de brander herkent is InCD (van Nero), en die loopt vaak al vast bij het opstarten. Andere software (EZ-CD of WinOnCD) ondersteunen de brander nog niet. Gewoon ff een paar maandjes wachten.
Wel NERO 5.0.2.2 of hoger gebruikt?
Laat maar.. .
Pagina: 1