Ja, ziet er zeker leuk uit, zeer puik gedaan !
(met een mesje ofzo ??)
(BTW, die muismat heb ik ook
)
(BTW 2, die MUIS zelf ook
!!)
(met een mesje ofzo ??)
(BTW, die muismat heb ik ook
(BTW 2, die MUIS zelf ook
Meh!
Ziet er wel kewl uit ...
Edit: ik denk dat ik ook een muismat heb uit die serie
Toons ofnie
Edit: ik denk dat ik ook een muismat heb uit die serie
Happy Blessings <3
als er mensen hier zijn die dit ook wilen kijk dan hier
ik vergeet bijna te zeggen dat ik het kewl gedaan vindt
ik vergeet bijna te zeggen dat ik het kewl gedaan vindt
een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608
Waarmee is dit nou gedaan? Computerfrees? Dremel? Mes?
Whoohoo erg cewl hoor :up:
Hoelang hebbie daar over gedaan ??
mijn moeder doet aan kantklossen
traktor scratch!
helemaal uit de losse pols getekend?
Voor de niet zo bibbervaste tweakers onder ons....
Het is ook mogelijk om zng. zand-straal folie op een snijplotter uit te laten snijden en dit op glas of welk glad en doorzichtig materiaal dan ook te plakken.
Goud- of zilverfolie ziet er vaak ook erg mooi uit en mischien is het zelfs mooier om niet de lijnen te plakken, maar die juist weg te laten. Het plakken wordt in dat geval een stuk moeilijker, maar dat gaat met wat geduld en afwasmiddel prima
Ik werk bij een textieldrukkerij, waar dus ook een snijplotter gebruikt wordt. Van de week had ik twee keer vertegenwoordigers over de vloer die nieuwe materialen kwamen promoten, waaronder dit soort folie.
Ik moet zeggen, het gaat errug gemakkelijk en het is betaalbaar (dus geen 30 euro voor een logotje van 10*10 cm wat je af en toe voorbij ziet komen).
Ik heb nog wat autobelettering-folie liggen en ga binnenkort eens ff mijn kast volplakken (goedkope en eenvoudige casemodding)
Ik ben nog druk aan het schetsen, maar het is maar een idee voor de CM-ers onder de tweakers.
Snijplotters en mensen die ze bedienen zijn te vinden in de textielbedrukking en auto/ramen-belettering.
nog ff een opmerking:
Ik ga dus niet persoonlijk voor mensen hier aan het ontwerpen/snijden, maar het staat iedereen vrij om eens bij zo'n zaak te informeren of ze ook eens wat anders willen doen. (elke dag weer iemands naam drukken of een bestaand logo natekenen gaat ook wel eens vervelen)
Het is ook mogelijk om zng. zand-straal folie op een snijplotter uit te laten snijden en dit op glas of welk glad en doorzichtig materiaal dan ook te plakken.
Goud- of zilverfolie ziet er vaak ook erg mooi uit en mischien is het zelfs mooier om niet de lijnen te plakken, maar die juist weg te laten. Het plakken wordt in dat geval een stuk moeilijker, maar dat gaat met wat geduld en afwasmiddel prima
Ik werk bij een textieldrukkerij, waar dus ook een snijplotter gebruikt wordt. Van de week had ik twee keer vertegenwoordigers over de vloer die nieuwe materialen kwamen promoten, waaronder dit soort folie.
Ik moet zeggen, het gaat errug gemakkelijk en het is betaalbaar (dus geen 30 euro voor een logotje van 10*10 cm wat je af en toe voorbij ziet komen).
Ik heb nog wat autobelettering-folie liggen en ga binnenkort eens ff mijn kast volplakken (goedkope en eenvoudige casemodding)
Ik ben nog druk aan het schetsen, maar het is maar een idee voor de CM-ers onder de tweakers.
Snijplotters en mensen die ze bedienen zijn te vinden in de textielbedrukking en auto/ramen-belettering.
nog ff een opmerking:
Ik ga dus niet persoonlijk voor mensen hier aan het ontwerpen/snijden, maar het staat iedereen vrij om eens bij zo'n zaak te informeren of ze ook eens wat anders willen doen. (elke dag weer iemands naam drukken of een bestaand logo natekenen gaat ook wel eens vervelen)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
gooi er eens een ledje onder ofzo, dat MOET cool zijn
sleep: a completely inadequate substitute for caffeine
uurtjePsychokiller schreef op 23 augustus 2002 @ 19:03:
Whoohoo erg cewl hoor :up:
wees cretief, gebruik een tegel vrees huodertjeVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 19:04:
Sow je moet wel een vaste hand hebben voor zo`n klusje, erg kewl gedaan!
waar zie je me voor an, artiest? nee heb het heel makelijk gedaan, schetch eron en dan overtrekken met de dremel.....Crash-Override schreef op 23 augustus 2002 @ 19:11:
waaah, dat ziet er goed uit man
helemaal uit de losse pols getekend?
[b] wat ik er van begrijp is dat ik bij jouw elker willekurig plaatje kan email jij plottert het voor me en stuurd het op, tegen een leuke prijs...TD-er schreef op 23 augustus 2002 @ 19:13:
Voor de niet zo bibbervaste tweakers onder ons....
nog ff een opmerking:
I FEEL A INKOOPACTIE COMING UP
pics wtf is dat namelijkVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 08:33:
[...]
wees cretief, gebruik een tegel vrees huodertje
Ok ik heb eindelijk mijn Digitale camera binne dus ik zal maar een tutorial maken of hoe ik die heb gedaan
Verwijderd
Ongelofelijk off topic 
Het ziet er strak uit en lijkt op een tatoeage print, was dat/wat is? het origineel?
Het ziet er strak uit en lijkt op een tatoeage print, was dat/wat is? het origineel?
Ik begrijp dat jij de laatste zin van je quote nog even moet lezen.Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 08:39:
[...]
[b] wat ik er van begrijp is dat ik bij jouw elker willekurig plaatje kan email jij plottert het voor me en stuurd het op, tegen een leuke prijs...hmmm..
I FEEL A INKOOPACTIE COMING UP
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
't was geen tatooVerwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 08:56:
Ongelofelijk off topic
nog ff een opmerking:TD-er schreef op 24 augustus 2002 @ 10:05:
[...]
Ik begrijp dat jij de laatste zin van je quote nog even moet lezen.
woops niet gelezen
Pagina: 1