Ik maak namelijk het volgende mee, als ik de ide kabels aangesloten heb, willen de schijven niet opspinnen, haal ik de ide kabel eraf, dan spinnen ze wel op. Wat kan hier nou het probleem zijn?
Kabel verkeerd om?
Je spreekt over kabels, dan lijkt het me sterk dat ze allemaal stuk zijn.
Maar het KAN wel hoor, ik heb een keer een kapotte floppykabel gehad. Lang mee gekloot, bleek het uiteindelijk aan de kabel te liggen.
Je spreekt over kabels, dan lijkt het me sterk dat ze allemaal stuk zijn.
Maar het KAN wel hoor, ik heb een keer een kapotte floppykabel gehad. Lang mee gekloot, bleek het uiteindelijk aan de kabel te liggen.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
hmm, dat heb ik weleens vaker. klinkt als kortsluiting.
gewoon kabels vervangen, die zijn toch niet zo duur
en het kan ook je mobo zijn, maar het beste is natuurlijk eerst ff te kijken of het de kabels zijn
en het kan ook je mobo zijn, maar het beste is natuurlijk eerst ff te kijken of het de kabels zijn
Verwijderd
Hij zit omgekeerd. Dat heb ik ook gehad op mn oude pc. Als ik een connector verkeerd om deed dan spinde ze niet op. Gewoon even kijken welke er verkeerd om zit. Succes.
Zeer waarschijnlijk omgekeerd inderdaad..
En dit hoort in [OM] thuis..
OH => OM dus
En dit hoort in [OM] thuis..
OH => OM dus
sorry was ff op mijn andere pc aan het gamen, maar de kabels zitten goed, als ik ze verwijdert willen de schijven wel op spinnen , maar als ze er op zitten dus niet.
Ik kom dus niet in windows of wat dan ook.
Ik kom dus niet in windows of wat dan ook.
Heb je al geprobeerd ze 'verkeerd' aan te sluiten, dus andersom?
En ook master/slave setting goed?
En ook master/slave setting goed?
nou hier kosten ze 5euro per stuk en dat vind ik best duur voor een kabeltjejohnny.xxx schreef op 23 augustus 2002 @ 19:00:
hmm, dat heb ik weleens vaker. klinkt als kortsluiting.
(ik krijg ze gelukkig meestal wel gratis
zit ie wel goed aan de kant van je mobo ?
ik heb ze allemaal gewoon goed zitten, ineens had ik dat probleem, toen trok ik ze er vanaf en spinde de schijven wel op.
alles was goed aangesloten, pc heeft zo een paar maanden gedraait en ineens dit probleem.
heb ik ook al geprobeert, ik zal morgen ff kijken of het er iets aan het toetsenbord mankeert, want die kunnen ook wel eens rare problemen veroorzaken, en anders zal het wel vermoedt ik het bordje terugbrengen worden.
Pagina: 1