The bartender never get's killed
DMI = Desktop Management Interface
DMI Pool Data = database die alle informatie over alle componenten bijhoudt, deze kan worden gelezen en bewerkt door de operating system. Simpel voorbeeldje: je wilt een IRQ wijzigen vanuit Windows, dan wordt dat via de DMI in de BIOS opgeslagen. Zonder DMI zou je alles dus direct in de BIOS moeten wijzigen, wat soms niet handig is
Verifying DMI Pool Data = da's gewoon een routine controle of alles nog in orde is. Trek voor de gein eens een PCI kaartje uit je systeem, dan zul je ná 'Verifying DMI Pool Data' de kreet 'Update Successful' op het scherm krijgen.
SMBIOS/DMI information may be inaccurate = sja, zolang alles goed werkt, staar je je maar niet al te blind op. Sandra zegt wel vaker dingen die je met een korreltje zout moet nemen
DMI Pool Data = database die alle informatie over alle componenten bijhoudt, deze kan worden gelezen en bewerkt door de operating system. Simpel voorbeeldje: je wilt een IRQ wijzigen vanuit Windows, dan wordt dat via de DMI in de BIOS opgeslagen. Zonder DMI zou je alles dus direct in de BIOS moeten wijzigen, wat soms niet handig is
Verifying DMI Pool Data = da's gewoon een routine controle of alles nog in orde is. Trek voor de gein eens een PCI kaartje uit je systeem, dan zul je ná 'Verifying DMI Pool Data' de kreet 'Update Successful' op het scherm krijgen.
SMBIOS/DMI information may be inaccurate = sja, zolang alles goed werkt, staar je je maar niet al te blind op. Sandra zegt wel vaker dingen die je met een korreltje zout moet nemen
[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 23-08-2002 18:10 . Reden: domme typo (accurate ipv inaccurate :o ) ]
Helemaal mee eens, bij mij staat t er ook...nog nooit 1 probleem gezien.BalusC schreef op 23 augustus 2002 @ 18:06:
DMI = Desktop Management Interface
Verwijderd
ben met BALLAS G mee eens
sommige dingen van sisoft Sandra moet je als een korreltje zout nemen.
sommige informatie klopt niet eens
sommige dingen van sisoft Sandra moet je als een korreltje zout nemen.
Slechte zin meneer 3dkiller?Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:17:
ben met WATTE eens
sommige dingen van sisoft Sandra moet je als korreltje zout nemen.
Hmmmz keej dan! Thanx again guys
BallusC, volgens mij heb jij me al met heel wat probleempjes geholpen, hierbij mijn eerste PC-God
BallusC, volgens mij heb jij me al met heel wat probleempjes geholpen, hierbij mijn eerste PC-God
Haha, OEPS !
Sorry m8, couldn't do that on purpose
Sorry m8, couldn't do that on purpose
Hierboven was mijn reply hoor
Heerlijk, vrienden die op jou comp ff inloggen...
Heerlijk, vrienden die op jou comp ff inloggen...
Pagina: 1