Hoi allen,
Een klant van ons heeft een dual amd systeem met oa 1800+ MP processoren.
INBOXED!
Er zit dus zo'n "mooie" originele AMD fan op..
En ja hoor je raad het al. Deze maakt een herrie en heeft al enkele keren stilgestaan met als resultaat dat de cpu zodanig heet werd dat het systeem zichzelf uitschakelde.
Nu moet ik via onze leverancier een nieuwe CPU inboxed bestellen. Dit is al belachelijk voor woorden dat AMD niet eens losse fan's kan leveren..
Ik moet het hele zooitje terug sturen omdat 1 fantje het niet doet!
De CPU werkt nog prima.. Nee zegt amd alles moet terug. Nou lekker handig.....
Maar goed nu mijn probleem...
Ik krijg dus van de leverancier een nieuwe MP1800+ maar zeer waarschijnlijk ook met een andere stepping. de cpu's die er nu in zitten zijn van mei 2002.
Bij intel is het nodig om zelfde stepping te gebruiken. Weet iemand of dit ook geldt voor MP processoren?
Graag met enkele feiten en niet alleen met Ja of nee beantwoorden!
Alvast bedankt!
Een klant van ons heeft een dual amd systeem met oa 1800+ MP processoren.
INBOXED!
Er zit dus zo'n "mooie" originele AMD fan op..
En ja hoor je raad het al. Deze maakt een herrie en heeft al enkele keren stilgestaan met als resultaat dat de cpu zodanig heet werd dat het systeem zichzelf uitschakelde.
Nu moet ik via onze leverancier een nieuwe CPU inboxed bestellen. Dit is al belachelijk voor woorden dat AMD niet eens losse fan's kan leveren..
Ik moet het hele zooitje terug sturen omdat 1 fantje het niet doet!
Maar goed nu mijn probleem...
Ik krijg dus van de leverancier een nieuwe MP1800+ maar zeer waarschijnlijk ook met een andere stepping. de cpu's die er nu in zitten zijn van mei 2002.
Bij intel is het nodig om zelfde stepping te gebruiken. Weet iemand of dit ook geldt voor MP processoren?
Graag met enkele feiten en niet alleen met Ja of nee beantwoorden!
Alvast bedankt!