Toon posts:

Onregelmatigheden tijdens vinyl--->wav.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ben je net lekker bezig met je plaatjes, zitten er onregelmatigheden in de (nog niet naar mp3 encoded) WAVjes.

ten eerste dat storende geluid van je gsm (wat al opgelost is, of uitzetten of ver weg neerleggen)

en ten tweede het overslaan van de opgenomen wav. Nee niet de plaat die overslaat. Tis net of Cooledit het op dat moment ff niet trekt. Gebruik ik teveel geheugen doordat ik en aan het rippen ben, en ook nog andere programma's open??? Of maakt Cooledit gewoon een fout?? En nogmaals, tis dus echt niet de plaat die overslaat, ik heb dit probleem met meer rips gehad. En de draaitafel staat op een goede plek.

Verwijderd

hmm, die links werken nie echt.

euh, je pc zal het wel niet trekken. je moet de temp directory van cool edit op een andere schijf zetten dan de schijf waar je swap file zich bevindt, en genoeg ruimte vrij hebben. niet op 32 bit opnemen maar op 16 bit/44 Khz/stereo, en zoveel mogelijk software en processen uitzetten. dan nogmaals proberen....

Verwijderd

Topicstarter
ok dank je.

maar die links doen wel

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

DJTimo

Cuyoapart.mza

Klopt. Ik kan dit be-amen. Het is inderdaad de pc die het nu even niet allemaal meer kan bijhouden.

Wat bartcore zegt kun je inderdaad het beste doen.
Sinds ik een nieuwe pc heb gekocht heb ik het _NOOIT_ meer. Hiervoor op mijn ouwe p1 had ik er ook geregeld last van. Laat Cool Edit ook niet teveel tmp files genereren. Dat wil zeggen dat je het beste nummer voor nummer kunt opnemen en bewerken en dus niet eerst een half uur opnemen en dan ineens alle zut gaan lopen filteren, knippen en kopieren naar nieuwe files.

Hoe oud is je pc ongeveer?

vakantiewonng huren in Mendoza? www.airbnb.com/h/cuyoapartmza

Verwijderd

Topicstarter
AMD-K6-566MHz. Met 256 Mb RAM. Maar ik nem nu idd gewoon op zonder andere programma's te gebruiken. En me GSM uit of wegleggen.