dat hoop ik nog te worden
(ik w8 ook op mxstream)
Verwijderd
Ik heb hier @home, gedeeld met WinGate, en gaat ook lekker soepel.
Maar ik ben benieuwd wat voor download/upload snelheden je haalt in de praktijk.
Vergeleken met die 3kb die ik maximaal haalde bij Kazema erg lekker dus!
Verwijderd
Ik heb zelf @home, en haal dus vaak 300KB/sec, bij Tucows vaak 400 tot 450KB/sec. Dus ik ben wat sneller gewend, maar de ping met @home is ook niet slecht, bij Quake altijd wel server met pings van 40. Nu ben ik dus benieuwd wat jij voor ping haal met ADSL.
Verwijderd
Is dat wat we krijgen in nederland met adsl? 50kb?. Een vriend van me in Denemarken haalt 850kb met zijn ADSL aan sluiting.Wat een besodemieterij jongens ,een hoop kabelaars halen nog meer ,en dat is toch goedkoper.[/quote]Het is altijd nog beter dan wat ik had bij Casema. Natuurlijk heb ik het liever allemaal sneller, maar dit is nog altijd het beste alternatief (voor mij dan).
Ik speel eigenlijk alleen maar Diablo II over het internet, geen idee hoe ik daarin mijn ping tijden bekijk...
Wat ben jij ongelooflijk verwend zeg!
Overigens ben je niet de enige...
WEES GVD TOCH EENS BLIJ MET WAT ER TE KRIJGEN IS!
En je stelling dat kabelaars meer halen en dat het ook nog goedkoper is is al helemaal een ondoordachte opmerking!
Service van UPC?
Snelheid van Casema?
Ooit wel eens gedacht over het feit dat die o zo snelle kabel niet overal te krijgen is?
Waarschijnlijk niet.
Zo, dit moest ik ff kwijt.
(Een TEVREDEN 55 k/sec adsl gebruiker)
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
55 tot 60 k/sec
Ping in Q3 en UT 30 tot 60
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Al vind ik die snelheid nergens op slaan, voor iedereen 100KB/s vind ik snel genoeg
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
850KB/s kan hier ook hoor, dan moet je wachten op ADSL van Cistron.
Al vind ik die snelheid nergens op slaan, voor iedereen 100KB/s vind ik snel genoeg :)[/quote]Volgens een testje die op Tweakers stond (moet je ff zoeken) haal je bij cistron 350KB (single) een meer dan 600KB (simultanious). Das wel ff wat meer als KPN. Hoe bedoel je afgeknepen?? Daar komt nog es bij dat je moet hopen dat je online komt. Nee, doe mij maar cistron. Heb het al besteld, maar ik krijg het niet erg(omdat KPN zit te @#%#%).
Verwijderd
ik sluit me volledig bij undertaker aan.
Een casema-gebruiker die nog geen MXstream kan betalen.
Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.
af en toe is het om te kotsen
Kep gisteren zeker een uur zitten vertellen dat ik met geen mogelijkheid op internet kon komen...daarna gaven ze eindelijk toe dat het een storing was i.p.v. verkeerde instellingen. Het ligt ALTIJD aan de tweaker denken ze...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 23 oktober 2000 15:50 schreef bjck het volgende:
idd Cistron haalt wel 850kb/s op het moment dan ;P In de testgebieden.[/quote]Wat d8 je van de MXstream-test dan:?
Die blaaste ook hoor...ga maar zoeken:)
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Gewoon kritisch blijven, ook al is het beter dan dat je eerst had...
Anders word het nooit goed hier in Nederland...
Verwijderd
Verwijderd
zou ook bij MXstream moeten horen
lekker tv kijken via je pc
maar ik kan er niks mee
Verwijderd
Ping testen in Diablo II
In-game: <Enter> fps <enter>
En das alles
Verwijderd
Downstream: ongeveer 110 kB/s
Upstream: ongeveer 25 kB/s
Ping http://gathering.tweakers.net :
30/40 ms
Verwijderd
ps. ik heb nu chello. Is de afgelopen week weer een beetje ok, maar daarvoor zo traag en slecht als dikke str@nt