https://www.enwatbenjedan.nl/
Verwijderd
Nee, want dat modem moet met een stekkertje worden verbonden aan het mobo.
Volgens mij ondersteunt een AT-mobo geeneens softoff, of wel?
Volgens mij ondersteunt een AT-mobo geeneens softoff, of wel?
Verwijderd
Huisgenoot bellen: Ej pleur die PC eens aan!
Of misschien een oude gsm met een relais verbinden, zodat als je dat nummer belt er een stroom gaat lopen. Wordt alleen een beetje lastig met uitzetten.. En je zal het relais dan als "geheugen" moeten gebruiken..
Of misschien een oude gsm met een relais verbinden, zodat als je dat nummer belt er een stroom gaat lopen. Wordt alleen een beetje lastig met uitzetten.. En je zal het relais dan als "geheugen" moeten gebruiken..
Mja dit heeft weinig met Windows Operated Systems te maken, je zoekt waarschijnlijk een hardwarematige oplossing.
WOS -> Overige Hardware.
WOS -> Overige Hardware.
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Nope, dit gaat niet werken
omdat je niet via je mobo je pc aan zet, maar via de voeding. met ATX werkt dit wel.
omdat je niet via je mobo je pc aan zet, maar via de voeding. met ATX werkt dit wel.
Verwijderd
Dus naar een oplossing zoeken om je voeding aan te zetten via een foon. Zoals ik min of meer zeg..
Mensen, ik weet weer genoeg... dat wordt weer sparen voor een wat nieuwere server met ATX mobo & voeding
https://www.enwatbenjedan.nl/
Verwijderd
wat voor server heb je nu dan ?Rekenmachine schreef op 24 augustus 2002 @ 16:22:
Mensen, ik weet weer genoeg... dat wordt weer sparen voor een wat nieuwere server met ATX mobo & voeding
dit heet dus WOM -> Wake On ModemRekenmachine schreef op 23 augustus 2002 @ 16:23:
Mensen, ik heb jullie weer eens nodig...
Ik heb een oude server met Win98SE als OS. Nou wil ik die server op afstand op kunnen starten door middel van een telefoontje... WOR dus. Helaas is er geen WOR aansluiting op het moederbord. Is er een mogenlijkheid om dit alsnog voor mekaar te krijgen met een WOR modem?
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Pagina: 1