Toon posts:

PC Loopt vast bij kijken film

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik BPlay opstart met TVtool erbij en ik ga lekker film kijken zo, dan loopt de hele boel vast na 15 min - 1 uur :( Ik heb een GeForce2 MX400 met TV OUT natuurlijk, op Win2K met SP2 en TVTool 6.5 en BPlay 0.85 geloof ik.

Waarom loopt ie steeds vast? Ik bedoel met vastlopen dat het beeld hangt, en het geluid een harde 'brom' achtig iets word.

Verwijderd

Doet-ie dat alleen met met BPlay? Is je systeem ge-overclocked? Heb je een temperatuursensor? Brak geheugen? Er zijn best veel dingen die ertoe kunnen leiden dat je systeem hangt.
Tip: Overal natuurlijk wel de laatste drivers van installeren :P

• Fox-Web
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-12-2024
Is het niet toevallig zo dat je power management dat doet? Schakelt je systeem toevallig je schijven uit of probeert ie hem op stand-by te zetten? Ik weet het niet ik roep maar wat maar daar zou het aan kunnen liggen misschien.

Eat right. Stay fit. Die anyway.

Verwijderd

Misschien houdt je computer niet van films. Maar probeer indeed es effe een ander proggie, Mediaplayer 6.4 ofzo.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik probeer vanavond even met andere player, temp is laag zat, niet overgeclockt, geheugen 128MB DDR (net nieuw), en ik heb geen power management ofzo, hij staat gewoon altijd aan...

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

• BoumaBouma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08-2025
Misschien is het wel gewoon dat Infinite Loop probleem? dat kan zo'n beetje op alle mogelijke momenten op duiken. Er zijn volgens mij genoeg topics over dit probleem en probeer anders google eens.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik denk dat het idd dat Infinite Loop is, hoe verhelp je zoiets? Ik kan niks echts nuttigs vinden op google, ja dat je je drivers moet updaten maar dat snap ik ook wel
Pagina: 1