Toon posts:

[VS.NET] Startup project springt steeds terug

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
We zitten hier met een aantal collega's aan dezelfde sollution in samenwerking met Source Safe te werken. De sollution bestaat uit een aantal (ondersteunende) projecten voor bv. DataAccess, Library, enz. en 1 web project (tis een web-app).
Zoals gewoonlijk bij een web-app moet het web-project het startup project zijn. Dit is te regelen door met je rechter muisknop op het project te klikken voor het startup project en een file voor startup file.

Het probleem doet zich echter voor dat zodra we een "get latest version" (wat echt TE lang duurt, maar goed) doen, het startup project terug springt naar waar hij daarvoor op stond. (willekeurig, nu is het de business facade, bij vorige sollution is het de library, dus niet de altijd de bovenste o.i.d.)

Ook bij de properties van de sollution staat alles terug op het oude. Het uit checken van de sollution, goedzetten van startup project, inchecken van sollution geeft geen resultaat.

iemand andere ideeen?

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

mulder

ik spuug op het trottoir

Nee, hebben we hier dus ook. Zal wel een 'feature' zijn. Er zitten wel wat meer bugs in de IDE...

oogjes open, snaveltjes dicht

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Eigenlijk is dit meer iets voor SA.... Maar aangezien de meeste programmeurs hier zitten wil ik hem wel even laten staan. :)

https://fgheysels.github.io/

Verwijderd

Topicstarter
whoami schreef op 23 augustus 2002 @ 16:03:
Eigenlijk is dit meer iets voor SA.... Maar aangezien de meeste programmeurs hier zitten wil ik hem wel even laten staan. :)
vond zelf ook randje, maar idd meeste programmeurs zitten hier en die zullen sneller tegen dit probleem aanlopen dan iemand die klein beetje stoeit met VS.Net

tnx

• cameodski
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2023
Met rechtermuis op de solution klikken en daarna multiple startup projects instellen.
Vervolgens alleen bij het web-project de action op start zetten.

Dit werkt goed. Tot nu toe tenminste.

Never underestimate the power of

• mulder
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

mulder

ik spuug op het trottoir

cameodski schreef op 23 augustus 2002 @ 16:16:
Met rechtermuis op de solution klikken en daarna multiple startup projects instellen.
Vervolgens alleen bij het web-project de action op start zetten.

Dit werkt goed. Tot nu toe tenminste.
Toen ik wij zei bedoelde ik jou ook. Ik zit 2 meter van je vandaan. Dat vertel je effe niet!!! :|

oogjes open, snaveltjes dicht

Verwijderd

Topicstarter
Don Facundo schreef op 23 augustus 2002 @ 16:19:
[...]

Toen ik wij zei bedoelde ik jou ook. Ik zit 2 meter van je vandaan. Dat vertel je effe niet!!! :|
van je collega's moet je het hebben.... ;)

• cameodski
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-11-2023
Ik kwam er ook pas net achter. En het is natuurlijk leuk om reacties van je collega's te zien.

Never underestimate the power of

Verwijderd

Topicstarter
We hebben het nu alletwee gedaan, en "so far so good"

tnx

p.s. heb het net collega verteld, dus wij weten het wel alle 2!! ;)
Pagina: 1