Me vader loopt al een hele tijd rond met problemen aan zn pc. Vandaag hebben we net tehoren gekregen dat de partitie-tabel op zijn HD (MAxtor 40,9GB) corrupt is. Via partition magic (door Aragorn uitgevoerd) lukte het ook niet om de data terug te krijgen.
Er is inmiddels een nieuwe HD (Maxtor D740X 60GB) bijgekomen waar de data gewoon opgezet kan worden. Maar HOE?
Bij de pc-boer (Aragorn dus) werd gezegd dat het onmogelijk was maar wij 'weigeren' dat te helemaal geloven.
Nog een opsomming van de problemen die de pc al langer had:
- HD's deden het soms wel, soms niet. (meestal niet)
- Al paar keer teruggeweest hiervoor met de melding dat ie het gewoon weer deed.
Het gaat in dit geval niet om het redden van de HD, maar om de data! Er zit namelijk jaren werk op die schijf! Me vader is docent dus je snapt dan wel dat er nogal wat werk op kan zitten
Er is inmiddels een nieuwe HD (Maxtor D740X 60GB) bijgekomen waar de data gewoon opgezet kan worden. Maar HOE?
Bij de pc-boer (Aragorn dus) werd gezegd dat het onmogelijk was maar wij 'weigeren' dat te helemaal geloven.
Nog een opsomming van de problemen die de pc al langer had:
- HD's deden het soms wel, soms niet. (meestal niet)
- Al paar keer teruggeweest hiervoor met de melding dat ie het gewoon weer deed.
Het gaat in dit geval niet om het redden van de HD, maar om de data! Er zit namelijk jaren werk op die schijf! Me vader is docent dus je snapt dan wel dat er nogal wat werk op kan zitten
I wouldn't give his troubles to a monkey on a rock