de uplink van een 3com

Pagina: 1
Acties:

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
Sinds kort hebben we een 3com Superstack II 3300 staan. :) Nou was ik deze een beetje aan het inbouwen. Superstack II dual speed hub 500 d'r uit en die 3300 erin. Maar nou had die Dual speed z'n uplink op port 24 zitten.
Nou prik ik dat uplink kabeltje in poort 24 van die Switch 3300, maar het werkt niet. Dus ik dacht, misschien is poort 1 wel de uplink. Ook niet! :(
Dus heeft die switch 3300 wel een uplink poort? Of moet ik er gewoon een crosslink kabeltje tussen zetten?

Verwijderd

http://support.3com.com/i...6980/manual.a05/index.htm

antwoord op je vraag denk ik, succes.

Verwijderd

er moet een crosslink tussen of anders moet je met die poorten die er aan de achterkant zitten werken

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:08
Een 3Com SSII kan automatisch uitvinden of jouw kabel straight/crossed/10/100/HD/FD is, dus het maakt niks uit wat voor kabel je gebruikt (tenzij je iets anders hebt ingesteld op de interface). Voor de andere kant, kan het wel uitmaken.

• _nethack
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-08 19:05

_nethack

We're all MAD here

Ik heb hier een SS 4400 en die doet het automatisch. Heeft ie ook heel snel door. Als ik er een hubje met een uplink aanhang, en daarvan de schakelaar omzet, dan gaat de link uit en na een paar seconden weer aan.... :)

Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself

• bekertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-01 08:28
hmm, oke. Dan zal ik het maandag nog eens een keer proberen. En hopen dat het me dan wel lukt.
Pagina: 1