Gaat de AMD Athlon Barton processor passen op de Via KT333 chipset i.v.m de 166Mhz FSB. Ik heb namelijk een MSI KT333 ultra aru moederbord met 333 Corsair geheugen en zou hem daar graag op willen plaatsen als hij er is.
Niemand die jou dat met zekerheid zal kunnen vertellen 
Als je even wat nieuwsberichten nazoekt kun je wel vinden of Barton gewoon SoA is. Als er dan nog een biosupdate uitkomt voor de KT333 mobo's (voor zover nodig) en je overclockt je bus naar 166 Mhz (333 ddr) zou het kunnen gaan werken.
Als je even wat nieuwsberichten nazoekt kun je wel vinden of Barton gewoon SoA is. Als er dan nog een biosupdate uitkomt voor de KT333 mobo's (voor zover nodig) en je overclockt je bus naar 166 Mhz (333 ddr) zou het kunnen gaan werken.
Verstuurd vanaf mijn Computer®
Ja dat gaat primma .
Maar als je in Almere woont dan word het moeilijk inverband met stooringen van buiten af .
Dit probleem is bekend bij AMD en men zecht dat ze daar niks aan gaan doen .
Maar als je in Almere woont dan word het moeilijk inverband met stooringen van buiten af .
Dit probleem is bekend bij AMD en men zecht dat ze daar niks aan gaan doen .
Asus RTX 5090 OC - AMD 9-9950 X3D en DDR5 G-Skill 64GB Ram
Aangezien de Barton er nog niet is kan idd niemand je dat met zekerheid zeggen. Verder zie W3ird_N3rd's post
Het is tamelijk zinloos hier over te speculeren eigenlijk; je kan het t.z.t. gewoon proberen of je houdt het goed in de gaten of anderen het al gelukt is.
Op deze manier kunnen we voor élk socket A bord wel zo'n topic openen en blijven speculeren, da's een beetje ondoenlijk lijkt me
Dus wacht af totdat de Barton daadwerkelijk verkrijgbaar is, dan zullen dit soort zaken absoluut veel meer spelen mét daarbij eenduidige antwoorden voortkomend uit ervaringen
Op deze manier kunnen we voor élk socket A bord wel zo'n topic openen en blijven speculeren, da's een beetje ondoenlijk lijkt me
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Dit topic is gesloten.
![]()