Toon posts:

P4T533-C bios updaten?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hellow,

ik geniet nu al een maandje van mijn gloednieuwe bak, Intel P4 2.26Ghz i.c.m. Asus P4T533-C en Kingston PC1066RDRAM.
Ik ben heel tevreden, ik doe alle AMD / DDR configuraties in het niets verdwijnen en mijn systeem is stabiel.

De versie van mijn bios is 1003, maar nu is er reeds een nieuwe final versie beschikbaar bij asus, nl 1005c en zelfs beta versies van 1006.

Is het de moeite waard om mijn bios te flashen? Krijg ik er extra performance of stabiliteit door, of is het juist een risico om te flashen als ik geen problemen heb? (if it ain't broke, don't fix it?)

Help ? :)

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:16
Ik heb exact dezelfde config als jij. Ik heb gisteren de 1006c final bios erin geflasht en ik merk eigenlijk geen verschil. Flashen gaat erg simpel met Asus EZ-Flash trouwens.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De enige manier om daar achter te komen is om de BIOS gewoon te flashen. Maar als je denkt dat je de druk niet aan kan en geheid gaat flippen als een flash mislukt, dan raad ik het je inderdaad af.. Ga je daarentegen voor de kick (Tweaker, huh?), dan zou ik de BIOS gewoon volgens het boekje flashen en kijken of je erop vooruit gaat ;)

Verwijderd

Ik heb tot nu toe alle updates van bios gedownload 1003 1005 en nu de beta 1006, en ik merk geen ene reet verschil tussen de bios'en....

Verwijderd

r00tx en anderen die kingston pc1066 rimms hebben,
hoever krijgen jullie je latjes geclockt? quadpumped wel te verstaan...
ik heb 2 x KVR1066X16-8/256 , die gaan stabiel niet echt hoger dan 142 ...
teleurstellend in feite, maar ja tis geen SS eh

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 15:13:
r00tx en anderen die kingston pc1066 rimms hebben,
hoever krijgen jullie je latjes geclockt? quadpumped wel te verstaan...
ik heb 2 x KVR1066X16-8/256 , die gaan stabiel niet echt hoger dan 142 ...
teleurstellend in feite, maar ja tis geen SS eh
Exactly the same, 144 gaat meestal wel, maar uiteindelijk krijg ik toch vroeg of laat een reboot of vastloper oid, dus 142 is the sweet spot.

Niet op voorraad.

Pagina: 1