Verwijderd

Topicstarter
>:) Ik zellef werk bij een groot computerbedrijf en ik ben bezig geweest met het testen van een paar Bluetooth adapters maar ik vin er nu echt niks aan ik vraag me nu wel eens even af hoe populair het nu echt is onder de computergebruikers.

_/-\o_ Grtz Uit Delleft _/-\o_

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-08-2025
deze thread had -1 replies?!

Volgens mij is de techniek nog lang niet doorgedrongen tot de bredere massa en blijft het steken bij een 2e infra rood terwijl er veel meer mogelijkheden zijn dan een draadloos keyboard.

Human Bobby

Verwijderd

Humz, hier @ home zitten we te denken, om alle drie de printers een bluethoot adapter te geven, de computers ook, en zo niet met lastige draden te zitten.

IMHO zeer handig.

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Heb een nokia 6310i die blauwtant doet maar dat is ook het enigste.
Wat me handig lijkt is een bleutooth carkit ofzo :)

Verwijderd

fetcher schreef op 23 augustus 2002 @ 14:23:
Heb een nokia 6310i die blauwtant doet maar dat is ook het enigste.
Wat me handig lijkt is een bleutooth carkit ofzo :)
Die carkit lijkt me zeer strak.
Je gooit je telefoon op de passagiers stoel/laat hem in je zak zitten, hij maakt automatisch verbinding met carkit (mic+boxen) en verder hoef je niks meer te doen!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
Sterker nog: het is er al :) alleen die eurotjes he :) denk niet dat ik zo'n kit in mijn auto mag laten inbouwen van de baas, zal wel een gewonen worden.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:24:
[...]

Die carkit lijkt me zeer strak.
Je gooit je telefoon op de passagiers stoel/laat hem in je zak zitten, hij maakt automatisch verbinding met carkit (mic+boxen) en verder hoef je niks meer te doen!
Ben inmiddels in het bezit van De _/-\o_ Parrot CK 3000 Carkit _/-\o_ i.c.m. Ericsson t39m en moet zeggen werkt perfect telefoon in je zak en via voicerecognition bellen.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 24-02 12:18
Ik zie het als een erg goeie vervanging van elk infrartoodapparaat.
Infrarood is ook lage bandbreedte maar het bereik (zichtbaarheid) is hiervan het grote probleem.
Dit is mert bluetooth opgelost.

bluetooth dus voor: alles waar nu ir inzit

• Paul_
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-11-2021
Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:19:
>:) Ik zellef werk bij een groot computerbedrijf en ik ben bezig geweest met het testen van een paar Bluetooth adapters maar ik vin er nu echt niks aan ik vraag me nu wel eens even af hoe populair het nu echt is onder de computergebruikers.

_/-\o_ Grtz Uit Delleft _/-\o_
Bluetooth rulez!

mobiele telefoon => headset (bluetooth!!)
pocketpc => mobiele telefoon => internet (bluetooth!!)
laptop => mobiele telefoon => internet (bluetooth!!)

En dat is waarom een mobiele telefoon eigenlijk bluetooth moet hebben.

Verder is het wel handig als je niet al te veel draden wilt hebben bij je computer. Dus is het wel handig voor randapparatuur dat niet veel bandbreedte nodig heeft.
Pagina: 1