deze thread had -1 replies?!
Volgens mij is de techniek nog lang niet doorgedrongen tot de bredere massa en blijft het steken bij een 2e infra rood terwijl er veel meer mogelijkheden zijn dan een draadloos keyboard.
Volgens mij is de techniek nog lang niet doorgedrongen tot de bredere massa en blijft het steken bij een 2e infra rood terwijl er veel meer mogelijkheden zijn dan een draadloos keyboard.
Human Bobby
Verwijderd
Humz, hier @ home zitten we te denken, om alle drie de printers een bluethoot adapter te geven, de computers ook, en zo niet met lastige draden te zitten.
IMHO zeer handig.
IMHO zeer handig.
Heb een nokia 6310i die blauwtant doet maar dat is ook het enigste.
Wat me handig lijkt is een bleutooth carkit ofzo
Verwijderd
Die carkit lijkt me zeer strak.fetcher schreef op 23 augustus 2002 @ 14:23:
Heb een nokia 6310i die blauwtant doet maar dat is ook het enigste.
Je gooit je telefoon op de passagiers stoel/laat hem in je zak zitten, hij maakt automatisch verbinding met carkit (mic+boxen) en verder hoef je niks meer te doen!
Sterker nog: het is er al
alleen die eurotjes he
denk niet dat ik zo'n kit in mijn auto mag laten inbouwen van de baas, zal wel een gewonen worden.
Verwijderd
Ben inmiddels in het bezit van DeVerwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:24:
[...]
Die carkit lijkt me zeer strak.
Je gooit je telefoon op de passagiers stoel/laat hem in je zak zitten, hij maakt automatisch verbinding met carkit (mic+boxen) en verder hoef je niks meer te doen!
Ik zie het als een erg goeie vervanging van elk infrartoodapparaat.
Infrarood is ook lage bandbreedte maar het bereik (zichtbaarheid) is hiervan het grote probleem.
Dit is mert bluetooth opgelost.
bluetooth dus voor: alles waar nu ir inzit
Infrarood is ook lage bandbreedte maar het bereik (zichtbaarheid) is hiervan het grote probleem.
Dit is mert bluetooth opgelost.
bluetooth dus voor: alles waar nu ir inzit
Bluetooth rulez!Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 14:19:
Ik zellef werk bij een groot computerbedrijf en ik ben bezig geweest met het testen van een paar Bluetooth adapters maar ik vin er nu echt niks aan ik vraag me nu wel eens even af hoe populair het nu echt is onder de computergebruikers.
Grtz Uit Delleft
mobiele telefoon => headset (bluetooth!!)
pocketpc => mobiele telefoon => internet (bluetooth!!)
laptop => mobiele telefoon => internet (bluetooth!!)
En dat is waarom een mobiele telefoon eigenlijk bluetooth moet hebben.
Verder is het wel handig als je niet al te veel draden wilt hebben bij je computer. Dus is het wel handig voor randapparatuur dat niet veel bandbreedte nodig heeft.
Pagina: 1