Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

SMS Opslaan op SIM

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Siemens C45 en ik gebruik het programma VisSie met behulp van een datakabel. Nu wil ik mijn sms berichten op de pc opslaan. Maar VisSie pakt alleen de sms berichten die in het geheugen van de sim staan. De sms berichten die op het geheuhen van de telefoon staan pakt hij niet. Hoe kan ik de sms berichten in de telefoon van het vaste geheuegen naar het sms geheugen kopieren? Of weet iemand nog een andere oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand :?

Verwijderd

sorry geen idee.. ik heb de M35 i

Verwijderd

grrrrr

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2002 20:31 . Reden: Foutje ]

Verwijderd

Kan je ze vanaf je telefoon niet op je sim zetten en dan overzetten? Maar dat is natuurlijk niet echt handig.

Kijk anders ff naar een ander programmatje. Er zijn er genoeg lijkt me.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 13:11:
Ik heb een Siemens C45 en ik gebruik het programma VisSie met behulp van een datakabel. Nu wil ik mijn sms berichten op de pc opslaan. Maar VisSie pakt alleen de sms berichten die in het geheugen van de sim staan. De sms berichten die op het geheuhen van de telefoon staan pakt hij niet. Hoe kan ik de sms berichten in de telefoon van het vaste geheuegen naar het sms geheugen kopieren? Of weet iemand nog een andere oplossing?
Ik weet alleen maar een omslachtige manier.

Maak je telefoon geheugen vol met niet verzonden onzin berichten (een A ofzo). En als het geheugen vol is dan gaan je niet-onzin smstjes vanzelf op de sim.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 augustus 2002 @ 20:57:
[...]

Ik weet alleen maar een omslachtige manier.

Maak je telefoon geheugen vol met niet verzonden onzin berichten (een A ofzo). En als het geheugen vol is dan gaan je niet-onzin smstjes vanzelf op de sim.
Dat is inderdaad wel heeeeel erg omslachtig, maar ik zal het is proberen.
Iemand nog snellere manieren? :)
Pagina: 1