Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!
*schop*
Ik heb gisteren geprobeerd appels met peren te vergelijken... EN DAT GING HEEL GOED!!!
uehmm.. Hij is eigenlijk best wel duur. En hij is idd erg moeilijk in nederland te krijgen. Het best kan je de duitse versie kopen in duitsland als je em echt wil. Die heeft echter geen QWERTY maar een soort mengvorm tussen AZERTY en QWERTY. Er is gelukkig nog wel goed mee te typen.
Importeren is lastig maar er zijn ergens op GoT topics hierover.
Importeren is lastig maar er zijn ergens op GoT topics hierover.
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Buum: Ik ben het met je eens dat de SL-5500 een mooie PDA is met een hoge kwijlfactor, maar de meeste pluspunten die je opnoemt (CF, LAN, Irda) gelden ook voor de Windows PDA's, alleen hebben die natuurlijk Windows als besturingssysteem.
Vergeet niet dat Pocketpc software zeer wijdverbreid is en Zaurus software nu eenmaal niet.... Dit zou voor mij al een hele belangrijke reden zijn om geen Zaurus te kopen. Kijk hier maar eens voor een enorme hoeveelheid pocketpc software http://www.pocketpccity.com
Wat de prijs betreft: met verzendkosten en invoerrechten vanuit Amerika erbij kom je al boven de € 500 uit, dus extreem goedkoop is hij nou ook weer niet. In europa ligt de prijs van deze Zaurus rond de 600 a 700 euro, dus dat lijkt me geen optie. Controleer als je hem in Amerika wilt kopen wel even vooraf of je dan in Nederland nog recht hebt op garantie.
Vergeet niet dat Pocketpc software zeer wijdverbreid is en Zaurus software nu eenmaal niet.... Dit zou voor mij al een hele belangrijke reden zijn om geen Zaurus te kopen. Kijk hier maar eens voor een enorme hoeveelheid pocketpc software http://www.pocketpccity.com
Wat de prijs betreft: met verzendkosten en invoerrechten vanuit Amerika erbij kom je al boven de € 500 uit, dus extreem goedkoop is hij nou ook weer niet. In europa ligt de prijs van deze Zaurus rond de 600 a 700 euro, dus dat lijkt me geen optie. Controleer als je hem in Amerika wilt kopen wel even vooraf of je dan in Nederland nog recht hebt op garantie.
Hmmz... zoals ik al zie, is het importeren niet echt verstandig. Ik heb inmiddels van Sharp ook te horen gekregen dat ze 'm voorlopig hier niet op de markt brengen, dus ik heb pech denk ik...
Overigens, boogaards, ook in Europa is ie rond de 400 euro.
Overigens, boogaards, ook in Europa is ie rond de 400 euro.