[C/++] Windows 98 printing

Pagina: 1
Acties:

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 21:22
Wie kan mij vertellen hoe ik mbv een simpel programmaatje in c (++) met behulp van de win32 api functies kan printen? Ik hoef alleen maar data te sturen naar de printer, that's all.

ps. voor de admin : sorry dat dit bericht ook ergens anders staat, maar ik vergis me soms in de juiste locatie op het forum.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:04
Crossposten is niet toegestaan. Kijk in het vervolg eerst eens even waar je je topic moet plaatsen, en als je het niet zeker weet, vraag het dan eerst aan een admin, mod, ... via mail, icq, een topic in SeM.

In de forum - index staat er per forum een korte beschrijving van het forum en welke topics er daar thuis horen.
Jouw topic hoort thuis in P&W (hier dus), en niet in WOS.

Om te weten hoe je die Win32 API print-functies moet gebruiken, kijk je best eerst eens even in de Help/MSDN ofzo.

Lees ook even de P&W Quickstart. Er wordt van je een beetje initiatief en wil tot zelfonderzoek verwacht.

Welkom in P&W -> Quickstart om snel aan de slag te kunnen
Welkom in P&W (FAQ-13/7/2002)

https://fgheysels.github.io/

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 21:22
Ja maar op de microsoft site wordt ik overspoeld met informatie, terwijl ik heel iets simpels wil doen, ben er al drie uur over aan het lezen en kom geen steek verder.
Volgende keer kijk ik wel ff beter uit waar ik mijn post neerplaats.