als mijn pc in de Standbymodus komt, gebeuren er rare dingen. Ik weet niet of het kan, maar het lijkt alsof windows dan tijdelijk een pci slot uitschakelt of zo. Windows geeft dan ineens aan dat de netwerkkabel niet meer verbonden is. Als ik de nic in een ander slot doe, heb ik weer internet.... en als ik na een tijdje de nic weer terug zet in zijn originele slot, werkt alles ook weer perfect. Heb hiervoor nix kunnen vinden in de got-search of bij Microsoft.
Ik heb al vaker slechte ervaringen gehad met Standby, dus het liefst wil ik dat de computer niet meer in die stand komt. Onder andere door de knop weg te halen uit het afsluitscherm.
Heb geprobeerd om het via het bios aan te passen met ACPI instellingen, maar dat was geen succes. Er werd me gevraagd of ik me windows in de veilige modus wou opstarten..... ik moet waarschijnlijk ergens een regkeytje veranderen, maar ik kan nergens vinden welke......
bedankt alvast!
Ik heb al vaker slechte ervaringen gehad met Standby, dus het liefst wil ik dat de computer niet meer in die stand komt. Onder andere door de knop weg te halen uit het afsluitscherm.
Heb geprobeerd om het via het bios aan te passen met ACPI instellingen, maar dat was geen succes. Er werd me gevraagd of ik me windows in de veilige modus wou opstarten..... ik moet waarschijnlijk ergens een regkeytje veranderen, maar ik kan nergens vinden welke......
bedankt alvast!