Toon posts:

[CME] onterecht dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit zou zogenaamd niet over computers gaan.

het gaat toch oer elektronica en het verbouwen van een kast (later als de elektronica duidelijk is)

waarom moet deze dan dicht: :radio modden

en mogen al deze:

~220v schakel relais testen met =12v ? kan dat (gaat over relais en niet ovr pc's)

Aansturen van een motortje (over knex motortjes)

Goedkope (nep)dremels (over dremels oke beetje modding maar niet oer pc's)

Goedkope (nep)dremels (PRECIES hetzelfde)

dan wel open blijven>??????? gaat toch ook niet over pc's????

en het gaat toch over elektronica dus dan mag het toch waar meot ik anders met deze vragen heen????

maak er anders een appart elektronica (not pc related) forum bij maak je vel mensen inclusief mij errug blij mee.

(door middel van edits zal ik reageren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

Placer:
1/ moet dit niet in LA?
2/ je kan tegenwoordig als starter replyen in SM

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
d2k kun jij hem dan ff verplaatsen????

nog trouwens een topic dat nix met pc''s te maken heeft.

[rml][ EL] Discman op zonne energie[/rml]

(hopelijk zo genoeg argumenten aangedragen???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 14:35

D2k

sure
SM -> LA + [CME] in de titel

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Deze is nu dicht.

De andere voorbeelden die je noemt tellen niet mee. Het zijn dingen die met casemodding te maken hebben, of met schakelen van electronica met de computer.

Jouw brommer en radio gedoe heeft totaal niks met computers te maken.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
aansturen van dat knex motortje heeft dus echt niets met pc's te maken. (ik heb zelf schma voor hem gemaakt) maar waar moet ik dan anders heen met me elektronica vragen

die radio mag toch eigenlijk wel want iemand anders wou hetzelfdee doen maar gebruikte hiervoor pc speakers en dan mag het opeens wel

dus als ik in mijn radio-in-krat topic eg dat ik pc speakers ga gebruiken mag het wel???

lekker krom dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 12:35:
dus als ik in mijn radio-in-krat topic eg dat ik pc speakers ga gebruiken mag het wel???

Dan komt het in de buurt ja. Het punt is gewoon dat we ergens een grens moeten trekken, want GoT is en blijft een computer forum. Als 25% van alle topics in CME over non-computer electronica gaat, dan wordt niemand daar vrolijk van.

Het spijt me voor je, maar CME is nooit bedoeld geweest als algemeen electronica forum, en dat staat ook heel duidelijk in de FAQ. Daarom heb ik ook geen zin om hier een ellenlange discussie van te maken. De regels zijn duidelijk.

Verder wil ik je dringend verzoeken om eens wat hoofdletters aan het begin van een zin te gebruiken, en iets minder vraagtekens en uitroeptekens af en toe. Extra leestekens zijn af en toe ook wel welkom :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke dan dan neem ik hier maar vrede mee. Ik zal desnoods mijn volgendee vragen stiekem in een soort pc related jasje duwen zodat het wel mag en niemand zich eraan stoort en ik toch mijn antwoorden krijg. Sorry voor het ongemak dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:49

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Mijn tip voor een eventuele volgende keer:

1. Topictitle: Naar mijn mening onterecht gesloten
2. "Ja maar bij hem blijft het wel open en bij mij mag het niet" :/ Laat dat weg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

We Are Borg schreef op 23 augustus 2002 @ 14:29:
Mijn tip voor een eventuele volgende keer:

1. Topictitle: Naar mijn mening onterecht gesloten
2. "Ja maar bij hem blijft het wel open en bij mij mag het niet" :/ Laat dat weg ;)

Mooie afsluiting voor deze topic ;)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.