met gewoon handwarm water, er zit niks anders op
WC reiniger
Sorry, ik kan het niet laten
Welk mobo was t?
(zoek anders ff op google)
Pics, pics!Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 11:17:
Met als gevolg dat het moederbord onder de pis zit, hoe kan ik dit het beste schoonmaken.
sigloos
Wat een grap!
MSX 2 rulez more
Een geintje is leuk maar en zijn nu meer geintjes gemaakt dan serieuze posts.
Help de topicstarter liever want hij heeft een probleem.
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/579224
(papegaai heeft de UTP-kabel doorgebeten)
Gelieve niet te roken in mijn kantoorkamer!
Ik ben meer verslaafd aan sex, dan jij aan roken, maar je ziet mij toch ook niet neuken op kantoor?
die pis had mobo aangevreten en notebook was dus gaar.
ik hoop voor je dat je het nog vlug kunt afspoelen, anders ben ik bang dat je een ander mobo nodig hebt.
Verwijderd
Verwijderd
Zit ureum in urine, wat zure eigenschappen heeft idd, dus haast is geboden.Terw_Dan schreef op 23 augustus 2002 @ 11:24:
kan iemand zich dat topic nog herinneren met die kat die over een dell latitude had staan pissen.
die pis had mobo aangevreten en notebook was dus gaar.
ik hoop voor je dat je het nog vlug kunt afspoelen, anders ben ik bang dat je een ander mobo nodig hebt.
Verder Goed laten drogen voor je weer aanzet...
en ik raad aan om een luchtverfrisser in je kast te zetten
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
PS : kijk ook hier even
Denk dus dat je het beste pure alcohol kunt gebruiken, voorzover ik weet tast it geen onderdelen aan en laat het ook geen restjes achter (verdampt volledig). Nadeel is dat het ontzettend brandbaar is, omdat het zo vluchtig is moet je goed ventileren bij gebruik ervan, en er ik weet niet hoe makkelijk je eraan kunt komen.
Wasbenzine kun je iig gebruiken om bv koelpasta van je CPU te wassen, maar hoe goed het geschikt is voor andere onderdelen durf ik niet te zeggen...
Hoop dat je hier wat aan hebt
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
2 topics -> crosspost
1 topic -> n00bvraag
en dan 2 topics van mijn papegaai en mijn kat. Vind je et erg dat ik je niet zo heel verschrikkelijk serieus neem?
Ik vind het niet erg dat je het niet serieus neemt alleen vind ik het overbodig dat je dat hier gaat roepenAtomicShockwave schreef op 23 augustus 2002 @ 11:29:
Ach kom toch, ik heb effe de post history gekeken van die gast, totaal 5 topics gestart, (en 17 posts totaal)
2 topics -> crosspost
1 topic -> n00bvraag
en dan 2 topics van mijn papegaai en mijn kat. Vind je et erg dat ik je niet zo heel verschrikkelijk serieus neem?
Ik zie geen reden om dit niet te geloven...aantal posts zegt niets over of je kat wel of geen zin heeft om in je case te pissen
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Ergo: Slotje aub
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
En zo moeilijk is schoonmaken niet
Dit topic is gesloten.
![]()