Ik zat net even een topicje te lezen over [WC] en hoge kamertemperatuur en zit ook al een tijdje te spelen met het idee om een peltier te gaan gebruiken. Nu loop ik alleen niet echt warm voor het idee van condensatie rond je proc. (jaja, isoleren
)
Maar goed,.. Nu kreeg ik een ingeving..
Zeker niet zo effectief als direct op je processor,. maar het is wel een manier om je water te koelen.
Je zou bijvoorbeeld een gedeelte van je reservoir kunnen vervangen door metaal en daar een peltier op kunnen bevestigen, met aan de andere kant een dik koelblok (ofzo, ben gaan expert
)
Maar goed,. zou dit zin hebben, of kan het überhaubt!?
En tsjah, het bevriezen van het water valt denk ik wel mee aangezien het in beweging blijft.
Laat eens horen wat de koel-guru's hier van denken?!
Maar goed,.. Nu kreeg ik een ingeving..
Zeker niet zo effectief als direct op je processor,. maar het is wel een manier om je water te koelen.
Je zou bijvoorbeeld een gedeelte van je reservoir kunnen vervangen door metaal en daar een peltier op kunnen bevestigen, met aan de andere kant een dik koelblok (ofzo, ben gaan expert
Maar goed,. zou dit zin hebben, of kan het überhaubt!?
En tsjah, het bevriezen van het water valt denk ik wel mee aangezien het in beweging blijft.
Laat eens horen wat de koel-guru's hier van denken?!