ondertiteling divx hoe?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• sarlo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-03 09:34
ik heb een vraagje ik heb een aantal divx films en die wil ik van ondertiteling voorzien.
Ik beneerst gan zoeken met google _/-\o_ toen kwam ik op het programma virtualdub en een site met ondertitels.

Nou is mijn vraag als ik een ondertitel ownload hoe krijg ik hem dan in de film :?

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Download directvobsub... enige wat je dan nog hoeft te doen is de naam van de subtitle gelijk maken aan die van de film (alleen de extensie niet :P) en hij werkt *D

Edit: Werkt dan gewoon in Windows Media Player

[ Voor 0% gewijzigd door Marv op 23-08-2002 10:47 . Reden: Kleine toevoeging :P ]

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Het programma SubSync is ook erg handig... bedoeld om ondertitels gelijk te maken aan de film maar er zit ook een zogenaamde 'Subtitled Mediaplayer' bij.. werkt perfect

http://users.pandora.be/vlad/subsync/

Verwijderd

Let wel ff op dat die ondertitels vaak gemaakt zijn door mensen met het verstandelijk vermogen van een veldmuis. De vertaling is meestal gemaakt door mensen die, niet gehinderd door enige kennis van de engelse taal, de meest bizarre zinnen neertypen.....

Verwijderd

als je nimo pack geinstalleerd hebt dan kan je in mplayer2 bepaalde types ondertitelingen al laden...

• EmilneM
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-09-2023
Google eens naar 'MicroDVD', speler met veel handige functies en de beste subtitle ondersteuning, ook transparant over de film te zetten....

Verwijderd

DivX Subtitle Displayer.

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:02

GaMeOvEr

Is een hork.

Hoe? Daar staat veel over in de Search joh... ;)

Going down. :)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.