Zit er koelpasta bij retail boxed P4 processor?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig of er koelpasta bij een nieuwe boxed P4 (2.0) geleverd wordt? Op de intel site kan ik dat niet vinden en in de search ook niet en de lokale computerboer hier heeft het niet en moet het dan gaan bestellen, vandaar. bvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fetcher
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-01-2024
volgens mij niet, ik dacht een stukje "gum"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:15

Meneer aard

Porsche rulez!

is gewoon gum ik heb ook zo`n geval, koeler naar de klote ding er af gehaald geen koelprut maar gum!

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Aan de onderkant van de cooler plakt er iets dat op koelpasta gelijkt, maar je gebruikt beter echte koelpasta.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-08 19:38
Op die boxed intels zit een stukje zwart papier wat volgens mij niet erg lekker werkt veel te dik. als ik jou was zou ik even wat koelpasta betellen.
PS wat is dat voor een leverancier dat ze dat niet op voorraad hebben. Hier in Groningen krijg je het meestal gratis mee of zit het al bij de koeler erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SEPP
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-06-2022
Dat stukje zwart papier smelt perfect uit als de proc eenmaal warm is. Daarna heb je perfecte geleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nadd schreef op 23 augustus 2002 @ 10:23:
Op die boxed intels zit een stukje zwart papier wat volgens mij niet erg lekker werkt veel te dik. als ik jou was zou ik even wat koelpasta betellen.
PS wat is dat voor een leverancier dat ze dat niet op voorraad hebben. Hier in Groningen krijg je het meestal gratis mee of zit het al bij de koeler erbij.
Ok bedankt, en die computerwinkel hier is trouwens niet degene waar ik de processor besteld heb, de processor heb ik bij Xenon besteld. (duurt trouwens nog maar een weekje of 5 a 6....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yepz dit topic kan dus dicht?? ff maybe?? en ohja er zit gum tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22-01-2024

Majestic

Neerlandici.

Gum is ruim voldoende ! Boxed intel coolers zijn van goede kwaliteit, gum evenzeer.

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 09:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 10:29:
yepz dit topic kan dus dicht?? ff maybe?? en ohja er zit gum tussen :)
Geen gum hor, zwarte sticker/papier! Aan beide zijden fijn zwart spul wat overal intrekt als het warm is. Ik heb dat goedje vervangen door AS2 en merkte geen verschil op idle en 2 graden full load (ja ik heb het goed aangebracht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die koelpasta is nergens voor nodig, stukkie rubber (wat het ook is) werkt perfect. Gewoon cooler erop klikken en klaar. Geen gezeur met pasta of whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09-2024

bratos

Meh.

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:00:
die koelpasta is nergens voor nodig, stukkie rubber (wat het ook is) werkt perfect. Gewoon cooler erop klikken en klaar. Geen gezeur met pasta of whatever
I agree.
maakte bij mij niets uit qua temps iig.

eerst kijken dan zeiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 11-09 09:12

Chakotay

Lick here to continue

Het verschil in temperatuur tussen verschillende types koelprut is inderdaad niet veel, maar bij zwaar OCen kan het net hetdie paar graden zijn die je nodig hebt :)

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 10:28:
[...]

Ok bedankt, en die computerwinkel hier is trouwens niet degene waar ik de processor besteld heb, de processor heb ik bij Xenon besteld. (duurt trouwens nog maar een weekje of 5 a 6....)
duurt nog 5 .. 6 weken mmmzzz bad deal denk dat de prijs van de cpu dan al weer wat gedaald is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb een 'ouderwetse' Socket 423 Pentium 4 boxed en daar zat een spuitje koelpasta bij.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SG
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 07:14

SG

SG surft naar info hardewaren

Verwijderd schreef op 23 augustus 2002 @ 18:00:
Dat is koelprut alleen geen AS maar gewoon een laagje standaart OEM koelprut.

Ik heb zelf effe gechekt of er een plakker op zit maar bij die P4 niet bij sommige goedkope socket A koelers heb je ook zo'n laagje met een afdek sticker erop die moet je wel effe erafhalen.

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Pagina: 1