Ik kon geen test resultaten vinden bij Search en ik kwam toch wt leuks tegen dus dacht ik: "Ik start een topic over de Benchmark." Als dit al ergens staat dat spijt het me en gooi het dan maar op slot.
::::::
SysMark 2002
760MPX (single)
Content Creation: |||||||||||||||||||| 194
Office : ||||||||||||| 131
Totaal : |||||||||||||||| 159
760MPX (Dual)
Content Creation : |||||||||||||||||||||| 216
Office : ||||||||||||| 134
Totaal: : ||||||||||||||||| 170
Score: (Hoger is beter). Wanneer u net zo intensief programma's draait als Sysmark 2002, heeft een dual processor zin. Maar voor de gemiddelde thuisgebruiker biedt het geen voordelen.
3Dmark2001 SE
760MPX (single) ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||(7813)
760MPX (dual) |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| (7462)
Score: (hoger is beter). Voor spellen bent u beter af met één snelle processor en een krachtige videokaart.
Lightwave7
760MPX (single): ||||||||||||||||||||||||||||||
760MPX (dual) : |||||||||||||||||||||
Score: (lager is beter). Lightwave is een typich programma voor gebruik op werkstations. Zoals u kunt zien is een dual processor-systeem voor zulke software erg geschikt. In dit geval kunnen twee dual-systemen het werk doen van drie single-systemen. Bij gebruik van de 760MPX-chipset is dat een duidelijk goedkopere oplossing.
::::::
SysMark 2002
760MPX (single)
Content Creation: |||||||||||||||||||| 194
Office : ||||||||||||| 131
Totaal : |||||||||||||||| 159
760MPX (Dual)
Content Creation : |||||||||||||||||||||| 216
Office : ||||||||||||| 134
Totaal: : ||||||||||||||||| 170
Score: (Hoger is beter). Wanneer u net zo intensief programma's draait als Sysmark 2002, heeft een dual processor zin. Maar voor de gemiddelde thuisgebruiker biedt het geen voordelen.
3Dmark2001 SE
760MPX (single) ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||(7813)
760MPX (dual) |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| (7462)
Score: (hoger is beter). Voor spellen bent u beter af met één snelle processor en een krachtige videokaart.
Lightwave7
760MPX (single): ||||||||||||||||||||||||||||||
760MPX (dual) : |||||||||||||||||||||
Score: (lager is beter). Lightwave is een typich programma voor gebruik op werkstations. Zoals u kunt zien is een dual processor-systeem voor zulke software erg geschikt. In dit geval kunnen twee dual-systemen het werk doen van drie single-systemen. Bij gebruik van de 760MPX-chipset is dat een duidelijk goedkopere oplossing.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2002 10:18 . Reden: Ik had het een beetje slordig neer gezet ]