Kan je iets meer detail geven? wanneer krijg je de error, en staat er nog mee bij ?
We zijn geen wandelende databeesten met alle error codes in ons hoofd...
We zijn geen wandelende databeesten met alle error codes in ons hoofd...
Als ik de buffers wil updaten. De computers zitten op een netwerk met een internet share connection programmatje (ishare) aan het internet. Ik kan gewoon internetten maar geen blokjes ophalen.
Het werkte wel op mijn laptop met win95, maar niet op de normale comps met windows 98.
Het werkte wel op mijn laptop met win95, maar niet op de normale comps met windows 98.
ik denk dat het voorkomt op het moment dat hij wil updaten... ik zou hem aanraden even bij de buffer update options/keyserver client connectivity te checken of de goede poort is ingesteld om buiten het intranet te komen.
Zo gezegd, zo gedaan.
Het werkte wel in windows95 maar niet in 98.
Ik hoefde in W95 geen andere instellingen in te voeren dan email adres. Het intranet staat ook gewoon alle poorten toe, dus dat is het probleem ook niet.
De excacte melding is iets van:
can't connect to network...network down (error #10024)
Ik hoefde in W95 geen andere instellingen in te voeren dan email adres. Het intranet staat ook gewoon alle poorten toe, dus dat is het probleem ook niet.
De excacte melding is iets van:
can't connect to network...network down (error #10024)
Jongens bedankt voor alles, maar het is niet meer nodig. We hebben hier inmiddels een fatsoenlijke verbinding...:)
Dat betekent dat er weer 4 pjoetertjes bijgrazen..
Dat betekent dat er weer 4 pjoetertjes bijgrazen..
Pagina: 1