Hallo mensen,
Ik was gisteren maar weer eens begonnen aan een nieuwe design. Bij m'n vorige design werkte ik met frames, maar dat oogde niet goed dus nu ben ik maar overgestapt op tabellen. Ik heb op mijn pagina dus een tabel staan, daarin staat het design, dus zegmaar het plaatje, waarin de site komt. Nu wil ik over dat plaatje typen, de tekst moet immers in het plaatje. Maar hoe moet ik dat doen? Gewoon typen lukt niet.. Kan je het plaatje misschien op de 8ergrond zetten in de tabel? Ik zal ff de bron van m'n pagina hieronder plakken.
Voor de volledigheid ook nog even een screenie...

Ik wil dus tekst hebben in het lichtere groene gedeelte....
Ik was gisteren maar weer eens begonnen aan een nieuwe design. Bij m'n vorige design werkte ik met frames, maar dat oogde niet goed dus nu ben ik maar overgestapt op tabellen. Ik heb op mijn pagina dus een tabel staan, daarin staat het design, dus zegmaar het plaatje, waarin de site komt. Nu wil ik over dat plaatje typen, de tekst moet immers in het plaatje. Maar hoe moet ik dat doen? Gewoon typen lukt niet.. Kan je het plaatje misschien op de 8ergrond zetten in de tabel? Ik zal ff de bron van m'n pagina hieronder plakken.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
| <html>
<head>
<title>Nieuw design</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
</head>
<body bgcolor="023502" text="#000000">
<center>
<table width="648" height="100%" border="0">
<tr>
<td bgcolor="023502" height="410">[img]"images/definitievelogovector_32_le.gif"[/img]
</td>
</tr>
</table>
</center>
</body>
</html> |
Voor de volledigheid ook nog even een screenie...

Ik wil dus tekst hebben in het lichtere groene gedeelte....